Bellatrixx skrev 2012-05-24 19:43:44 följande:
Vilket härligt väder det är ute nu, hoppas det håller i sig ett tag. Vågar dock inte sola i bikini,
minns att ni skrev om att sola men är det okej ett kortare tag? Jag är rödhårig så vågar inte vistas i solen för länge ändå, blir som en liten kräfta.
Har inga "gravid-shorts" och har mest baskläder så som längre linnen och sådär som gravidkläder, tänkte att det var så varmt och tänkte att jag kunde testa mina shorts som jag hade förut, för det första fick jag gapa efter killen då de var allra högst upp i klädskåpet och sedan när de satt på var de som ett par riktigt tighta latex-braller liksom

RIktigt läckert! Man svettas ju som en jag vet inte vad men det var bara att klä på sig igen, hur gör ni? Går ni barbenta? Vad har ni på fossingarna? Mina fötter är ungefär lika breda som långa just nu, de har svullnat som tusan. Haha!
Hoppas ni har det riktigt härligt i sommarvärmen
idag satt jag i solen hos en kompis ca 1 timme och har bränt mig på låren och bröstet!

ajaj!
ser ut som en kräfta där nu.
jag har köpt ett par riktigt bekväma gravidshorts på H&M nu. tunna och luftiga med ett tygskärp i midjan. riktigt snygga faktiskt. finns i svart, grått och beige

på fötterna har jag just nu mina skor jag brukar ha inomhus när jag jobbar, ett par väldigt bekväma ECCO-sandaler. de kostade en del men är de enda sköna sandaler jag har just nu.