Godsbit - jag blir både stressad och får ont i kroppen av att bara läsa om den där arbetsdagen. Fy vad jobbigt!
Jag vill oxå beklaga mig. Var ut med hunden vid lunch och vad gör hon? Rullar sig i nyskiten hundskit så hela hon blir härligt insmetad. Hon har massor av lurvig lång päls så det var bara att ställa henne i badkaret och börja tvätta och sen klippte jag av nästan alltihop. Hon blev jättesöt, som en liten valp. Men det tog två timmar och var inte någon bra arbetsställning, dessutom har jag två barn på 4 och 6 som ska torkas i rumpan och diverse samtidigt, så det var ingen lek. Nu är jag helt slut och sitter här med stenhård mage och svettas. Tanken är att vi ska åka till stugan så jag borde packa, men jag orkar inte!
Min bebis gräver runt bland mina tarmar känns det som. Hon är långt ner i baken och på urinblåsan och det är inte skönt. Samtidigt är jag glad att känna av henne nästan hela tiden.
Åderbråck på vänster blygdläpp, superont i vänster ljumske, trött och mycket sammandragningar. Jobbigt, men trots detta mår jag så grymt mycket bättre än mina tidigare grav eftersom jag knappt känner av foglossningen längre. Den har liksom gått över. Konstigt och fantastiskt!
Så sammanfattningsvis är jag ändå superglad!