• Anonym (kär)

lämnar han nånsin?

jajajaja, otrohet är SÅ FEL, men det är OT i denna tråd.

Jag undrar följande:
    Lämnar männen sina kvinnor nånsin eller vill de bara knulla nya kroppar eller få kärlek och ömhet nån annanstans ifrån?
    Spelar det någon roll om de säger att de älskar en massor?
    Är med om detta nu och det har pågått aktivt i en månad. Men jag orkar inte mer. För jag älskar honom och hoppas bara att han ska lämna sin fru. Vi har snuddat vid ämnet, men jag har inte ställt ultimatum. Men visst är det dödfött? Kan man säga om du lämnar henne finns jag här, men fram tills dess så har vi ingen kontakt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-16 20:27
    Jag har alltså sagt att jag inte vill ha någon kontakt med honom mer eftersom han är gift. Nu söker jag stöd i att hålla fast vid mitt beslut med hjälp av er som har liknande erfarenheter.

• Svar på tråden lämnar han nånsin?
  • Anonym (2)
    Anonym (kär) skrev 2012-04-30 22:23:20 följande:
    Nej. Han gör inte det. Nu vet jag det också. Vissa saker behöver man uppleva för att fatta...
    I jämställdhetens namn så lämnar inte HON heller av mina erfarenheter...

Kunde inte låta bli... Skäms
  • Anonym (älskarinna 2)

jag hade iallafall kunnat lämna min sambo för min älskare men inte så lätt när kärleken inte är ömsesidigGråterbara "gubbar" som är lite fegare och har svårare att lämna.."vet ju vad man har" typ..lättare att lämna älskarinnanTungan uteeller kanske bara jag som har dåliga erfarenheter??Oskyldig

• lillapyy

Men hallå brudar, varför spilla sin tid på en gift man?? Fattar inte hur man kan dela på en snopp med en annan kvinna, äckligt. Han kanske har hennes fittbaciller på sig när ni träffas? Urk. 

Det är klart han säger fina saker till dig TS, han vill ju ha kvar dig som ett nöje vid sidan av. Om han var otrevlig skulle han ju inte ha tillgång till extrafitta längre, så det är klart han är snäll och säger det du vill höra. Förmodligen långa snyfthistorier om hur hans fru tar honom för givet eller hur de har vuxit ifrån varandra eller hur jobbigt det skulle vara för barnen med en separation osv. 

• Anonym (älskarinna 2)
    lillapyy skrev 2012-05-08 01:31:01 följande:
    Men hallå brudar, varför spilla sin tid på en gift man?? Fattar inte hur man kan dela på en snopp med en annan kvinna, äckligt. Han kanske har hennes fittbaciller på sig när ni träffas? Urk. 

Det är klart han säger fina saker till dig TS, han vill ju ha kvar dig som ett nöje vid sidan av. Om han var otrevlig skulle han ju inte ha tillgång till extrafitta längre, så det är klart han är snäll och säger det du vill höra. Förmodligen långa snyfthistorier om hur hans fru tar honom för givet eller hur de har vuxit ifrån varandra eller hur jobbigt det skulle vara för barnen med en separation osv. 
    Hade inga problem med min gifta man..han hade inget sex med frun när vi låg med varandraObestämdvar väl därför jag tyvärr slösade min tid på honom..men man lär sig av sina misstagFoten i munnen
  • Anonym (kär)

lillapyy: vi ligger inte med varandra, bara så du vet. vi tar inte i varandra.

• Anonym (tröttna)
    Anonym (älskarinna 2) skrev 2012-05-08 17:23:50 följande:
    Hade inga problem med min gifta man..han hade inget sex med frun när vi låg med varandraObestämdvar väl därför jag tyvärr slösade min tid på honom..men man lär sig av sina misstagFoten i munnen
    Jaså, det sa han! Så originellt *ironi*. Det är inte så ovanligt att fruar t.o.m. blir gravida trots att mannen endast har sex med sitt vänsterprassel.
  • Anonym (1)
    Anonym (tröttna) skrev 2012-05-08 22:18:47 följande:
    Jaså, det sa han! Så originellt *ironi*. Det är inte så ovanligt att fruar t.o.m. blir gravida trots att mannen endast har sex med sitt vänsterprassel.
    Hahaha !!!
  • Anonym (1)

Fattar inte varför ni ska överkomplicera en relativt enkel fråga....

De ligger med er för att ni ställer upp på det... punkt slut. Hade ingen ställt upp på att vara reservknull så skulle inte någon av dessa män ha något annat val än att välja redan från början.

Att beklaga er och tycka synd om er själva kommer inte leda någon vart... varför skulle de lämna sitt prefekta lilla upplägg , en kvinna hemma så sköter markservicen och står för tryggheten , en eller flera vid sidan för att variera sig lite och som ställer upp på sådant frugan kanske inte vill ställa upp på.

Sluta gnäll och börja ställ krav istället.... inget hanky panky förrän de gör sitt val...så ska ni se att det börjar hända saker.

• lillapyy
    Anonym (tröttna) skrev 2012-05-08 22:18:47 följande:
  • lillapyy
    Anonym (1) skrev 2012-05-09 12:40:56 följande:
    Fattar inte varför ni ska överkomplicera en relativt enkel fråga....

De ligger med er för att ni ställer upp på det... punkt slut. Hade ingen ställt upp på att vara reservknull så skulle inte någon av dessa män ha något annat val än att välja redan från början.

Att beklaga er och tycka synd om er själva kommer inte leda någon vart... varför skulle de lämna sitt prefekta lilla upplägg , en kvinna hemma så sköter markservicen och står för tryggheten , en eller flera vid sidan för att variera sig lite och som ställer upp på sådant frugan kanske inte vill ställa upp på.

Sluta gnäll och börja ställ krav istället.... inget hanky panky förrän de gör sitt val...så ska ni se att det börjar hända saker.
Svar på tråden lämnar han nånsin?