• Anonym (37 år)

Skönhet

Alltså jag blir så brydd på många
    T.ex min mamma.
    Jag gillar att se bra ut & tar hand om mig. Bla med restylane i ansiktet, opererat brösten,. haft löshår osv

Min mamma kan inte fatta att jag gör sånt. Hon tycker att eftersom jag bara bor i en mindre stad & är inte en kändis så ska jag bara förfalla.

Va fan har allt detta med kändis att göra ?

Blir så arg på henne

• Svar på tråden Skönhet
  • katze
    Bumblebeegirl skrev 2012-01-27 15:55:25 följande:
    Jasså! Hur? Alla blir vi äldre och ALLA får rynkor förr elr senare. Varför inte piffa till sej om man nu vill? Jag tror personligen att dom som sitter här på FL och gnäller att det är fel med botox och restylane i själva verket inte har råd med det själva. Avundsjuka.
    nej absolut inte! jag tycker inte att det är snygt.
  • Anonym (smiley)
    Jasså! Hur? Alla blir vi äldre och ALLA får rynkor förr elr senare. Varför inte piffa till sej om man nu vill? Jag tror personligen att dom som sitter här på FL och gnäller att det är fel med botox och restylane i själva verket inte har råd med det själva. Avundsjuka.
    alltså... för några hundra år sedan (?) levde inte människan oftast längre än 40 år. Om vi idag vill leva så länge som vi i snitt gör så får vi nog betala priset att vi blir rynkiga...
    Sen kan man ju genom att ta hand om sig förebygga rynkor rätt långt. Och skulle samhället göra sin plikt så skulle vi nog inte få i oss så mkt gifter från mat, luft och whatever och då tror jag att åldrandet skulle sakta ner mer. Annars så kanske man ska fundera på varför det finns en utseende- och åldersfixering i västvärlden... tror det sitter djupare rädslor bakom allt.
  • straw2008
    NSM skrev 2012-01-27 14:47:59 följande:
    I din krest kanske...   Jag bor i Stockolm, men mina vänner här använder sig inte utav sådant! Hur fina som helst.=)

Precis som jg skrev så har jag varit med TVÅ kompisar till tallin för fettsugningar, det är endast jag som vet om det inte ens deras män de nu är gifta med. Som sagt du TROR inte de gör det men de vet förmodligen om din åsikt ang det o vågar inte berätta att de gjort något.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • neeext

Nu vet jag inte om du gör det ts men botox på läpparna är så förbannat jävla fult och jag har svårt att förstå varför man gör det öht. Uuush..

Att operera brösten är ju inte så farligt, vem gör inte det nu för tiden liksom?

Jag använder också extensions, skulle aldrig klara mig utan dom.

• Anonym (smiley)
    har förresten visst råd. Sparade för inte så länge sedan till en skönhetsoperation, men kom som tur är på bättre tankar... nu kan jag göra annat för dom pengarna.
  • neeext
    Men botox är ju så jävla fult! Kan ni verkligen inte se det själva?
  • straw2008
    katze skrev 2012-01-27 15:59:25 följande:

Då går man till fel gubbe, det SKA INTE SYNAS !
  • straw2008
    neeext skrev 2012-01-27 16:02:03 följande:
    Men botox är ju så jävla fult! Kan ni verkligen inte se det själva?

Botox försvagar muskler inte fyller ut. har själv permanent förstorat läpparna o NEJ jag tycker verkligen inte jag går omkring o ser ful ut ?
  • Bumblebeegirl
    katze skrev 2012-01-27 15:59:25 följande:

Jag tycker det är snyggt till en viss gräns, nu snackar inte jag Hollywood-looken. Varför inte förlänga den skönhet man har ännu fler år. Jag ska snart göra några "lättare" ingrepp och jag bryr mej inte om vad nån tycker om det.
  • straw2008

O skönhet sägs ju komma innifrån, ni motståndare är ni så ytliga att ni inte kan se förbi lite botox ? ÄR det inte OK att vara vän med någon som har utseendeintresse eller åldersnojja ?? Om inga av era vänner får ha några "issues" så kan ni ju inte ha många vänner. Skulle ni lämna en barndomsvän pga att hon ville fixa brösten ? TRUE FRIENDSHIP säger jag bara !

Svar på tråden Skönhet