• Anonym (37 år)

Skönhet

Alltså jag blir så brydd på många
    T.ex min mamma.
    Jag gillar att se bra ut & tar hand om mig. Bla med restylane i ansiktet, opererat brösten,. haft löshår osv

Min mamma kan inte fatta att jag gör sånt. Hon tycker att eftersom jag bara bor i en mindre stad & är inte en kändis så ska jag bara förfalla.

Va fan har allt detta med kändis att göra ?

Blir så arg på henne

• Svar på tråden Skönhet
  • katze
    Bumblebeegirl skrev 2012-01-27 16:20:30 följande:
    Bra skrivet! Vem vill inte se bra ut. Häromdagen fick jag helt otippat höra av en jag känner att jag var snygg! Det gjorde mej jätteglad.
    vet du det far jag höra av vilt främmande och vänner nästan dagligen. klart man blir glad av det. men det är langt i fran dom enda komplimanger jag far jag far komplemanger för saker jag gör och för saker jag säger odl sa det käns som en del av dom saker jag far komplemanger om. om du bara far en komplemang nagon gang i halvaret eller sa och da bara över dit utsende kan jag första att utsendet blir viktigt.
  • leandra
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 16:31:04 följande:
    Kunde inte hålla mig från att titta in igen  Jag tycker att många av er spårar ur. Det handlar inte om att jag ska göra mig oigenkännlig och det handlar inte om att jag sprutat nåt i läpparna. okej?! Visar en bild där det verkligen syns hur mkt bättre man ser ut med lite lite restylane runt munnen. Säger ni nåt annat så är det inte sant.

Jag tycker ärligt att man tar bort ansiktets karaktär
  • Anonym (37 år)
    leandra skrev 2012-01-27 16:34:40 följande:
    Jag tycker ärligt att man tar bort ansiktets karaktär
    Karaktär? Så när man är ung har man ingen karaktär i ansiktet?
  • sextiotalist
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 16:35:29 följande:
    Karaktär? Så när man är ung har man ingen karaktär i ansiktet?
    Nej, faktiskt inte, inte på det sättet, den karaktären kommer med åldern, erfarenhet och livet
  • Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-01-27 16:37:13 följande:
    Nej, faktiskt inte, inte på det sättet, den karaktären kommer med åldern, erfarenhet och livet
    Och det längtar du efter?
  • sextiotalist
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 16:31:04 följande:
    Kunde inte hålla mig från att titta in igen 

Jag tycker att många av er spårar ur. Det handlar inte om att jag ska göra mig oigenkännlig och det handlar inte om att jag sprutat nåt i läpparna. okej?!
    Visar en bild där det verkligen syns hur mkt bättre man ser ut med lite lite restylane runt munnen.
    Säger ni nåt annat så är det inte sant.

Nu vet jag inte åldern, men är dom till vänster omkring 50 (jag jämför med mig själv), så tycker jag nog en 50-åring som är snyggare till vänster än till höger.
  • sextiotalist

Och, jag är riktigt ärlig och tror jag inte är ensam.

• Anonym (37 år)
    sextiotalist skrev 2012-01-27 16:39:37 följande:
    Nu vet jag inte åldern, men är dom till vänster omkring 50 (jag jämför med mig själv), så tycker jag nog en 50-åring som är snyggare till vänster än till höger.
    Wierd. Jag kan ärligt inte förstå dig
  • katze
    sextiotalist skrev 2012-01-27 16:39:37 följande:
    jag haller med helt klart. det är dessutom ett veck som man far av att le det käns som nagot fint och värt att bevara.
  • straw2008
    katze skrev 2012-01-27 16:43:58 följande:
    jag haller med helt klart. det är dessutom ett veck som man far av att le det käns som nagot fint och värt att bevara.

Det kommer tillbaka då man slutar med sprutorna OM man nu gör det, var inte oroliga.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Skönhet