• Anonym (37 år)

Skönhet

Alltså jag blir så brydd på många
    T.ex min mamma.
    Jag gillar att se bra ut & tar hand om mig. Bla med restylane i ansiktet, opererat brösten,. haft löshår osv

Min mamma kan inte fatta att jag gör sånt. Hon tycker att eftersom jag bara bor i en mindre stad & är inte en kändis så ska jag bara förfalla.

Va fan har allt detta med kändis att göra ?

Blir så arg på henne

• Svar på tråden Skönhet
  • katze
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 17:37:49 följande:
    du skrev nåt om att ögonbrynet lyfts knepigt när man sprutat in diverse. Och då syftar du på botox antar jag som är nåt helt annat än restylane
    ta och läs inlägget jag svarar pa.
  • Bumblebeegirl
    katze skrev 2012-01-27 16:32:13 följande:
    vet du det far jag höra av vilt främmande och vänner nästan dagligen. klart man blir glad av det. men det är langt i fran dom enda komplimanger jag far jag far komplemanger för saker jag gör och för saker jag säger odl sa det käns som en del av dom saker jag far komplemanger om. om du bara far en komplemang nagon gang i halvaret eller sa och da bara över dit utsende kan jag första att utsendet blir viktigt.
    Ja du vet inte mkt du! Jag är väldigt nöjd med mej själv, men att få höra att man är snygg plus andra positiva saker om en själv gör att man blir väldigt glad. Är själv bra på att ge komplimanger till folk som jag tycker gjort nåt fint med sitt utseende eller gjort nån vacker osjälvisk handling mot en annan person. Och ja, utseendet ÄR viktigt, för mej och för många andra.
  • trams29
    Bumblebeegirl skrev 2012-01-27 18:02:15 följande:
    Ja du vet inte mkt du! Jag är väldigt nöjd med mej själv, men att få höra att man är snygg plus andra positiva saker om en själv gör att man blir väldigt glad. Är själv bra på att ge komplimanger till folk som jag tycker gjort nåt fint med sitt utseende eller gjort nån vacker osjälvisk handling mot en annan person. Och ja, utseendet ÄR viktigt, för mej och för många andra.

jag är som jag är...
  • Titanica

Om jag hade fått djupa rynkor så hade jag absolut kunnat tänka mig att betala för några sprutor.

• Anonym (smiley)

Märker att ni undviker att svara på inläggen där jag ber er att ttänka lite längre i vad det blir för konsekvenser av utseendefixering.. varför? För jobbigt att tänka på? ;)

• Bumblebeegirl
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 18:09:24 följande:
    Märker att ni undviker att svara på inläggen där jag ber er att ttänka lite längre i vad det blir för konsekvenser av utseendefixering.. varför? För jobbigt att tänka på? ;)
    Det är ingen som bryr sej om det, vi bryr oss bara om vårt utseende och inget annat!
  • Anonym (37 år)
    Bumblebeegirl skrev 2012-01-27 18:12:08 följande:
    Det är ingen som bryr sej om det, vi bryr oss bara om vårt utseende och inget annat!
    exakt
  • Anonym (smiley)
    Anonym (skönhet JAVISST) skrev 2012-01-27 17:28:44 följande:
    Det handlar inte om att uppmuntra, jag utgår från att det är vuxna, friska människor som gör sådana här behandlingar och att dom har en FRI vilja, dvs att dom bestämmer SJÄLVA vad dom vill göra med sitt utseende och inte? Vem säger att du är lyckligare än hon hon som till exempel har fyllt ut läpparna? Hon mår bra utav det, känner sig finare av det,....varför ska hon dömas, för att hon inte tänker som DU?
    Har jag dömt någon? Nej. Har jag det så får du citera så jag ser. Läs mina inlägg så ser du att jag skrivit att jag förstår att man kan tyycka att det är viktigt med yta, har varit sån själv (och är fortfarande till viss del, men försöker jobba med det).  Ja vi har en fri vilja, men vi är ju i ett diskussionsforum där folk frivilligt diskuterar detta. Jag har dels uttryckt min egna åsikt, dels ställt frågan att hur resonerar man ur ett större perspektiv. På det sista har jag fortfarande inte fått något svar.
  • Anonym (37 år)
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 18:09:24 följande:
    Folk har varit utseendefixerade i alla år som människan funnits här typ.
    Så bara för att några motsträviga rynkiga kvinnor kämpar mot strömmen så lär det inte förändras
  • Bumblebeegirl
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 18:13:01 följande:
    exakt

Hehe
Svar på tråden Skönhet