Anonym skrev 2012-01-27 14:52:00 följande:
Dom som skriker högst och försvarar sig mest är ju oftast dom som vet minst och är osäkrast.
Många här i din tråd som försvarar det "naturliga" åldrandet högt och tydligt. Jag tycker du låter vettig, du har koll på fakta och jag tycker du ska fortsätta göra det du finner intressant och vackert :)
Jag tillhör de som försvarar det naturliga åldrandet, jag tycker nämligen att varje ålder har sin skönhet. Jag tycker en 40-åring är snygg, en 50-åring är snygg, en 30-åring är snygg. Men jag tycker inte det är snyggt med en 40-åring som opererar sig till en 30-åring. En 40-åring skall börja få karaktär i ansiktet. Ja, nu hittade jag ordet, många skönhetsopererade saknar karaktär i sitt ansikte, det blir som maskar.
Ett ansikte med karaktär är ett vackert ansikte, den där leverfläcken, eller lilla ärret, eller de snea tänderna etc, gör en person till en unik person.
Skrattrynkorna runt ögonen, de små rynkorna kring munnen, de visar att du har levt, att du har skrattat, att du är en levande person.