• Anonym (37 år)

Skönhet

Alltså jag blir så brydd på många
    T.ex min mamma.
    Jag gillar att se bra ut & tar hand om mig. Bla med restylane i ansiktet, opererat brösten,. haft löshår osv

Min mamma kan inte fatta att jag gör sånt. Hon tycker att eftersom jag bara bor i en mindre stad & är inte en kändis så ska jag bara förfalla.

Va fan har allt detta med kändis att göra ?

Blir så arg på henne

• Svar på tråden Skönhet
  • katze
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 14:47:24 följande:
    Så alla kändisar & alla i mediavärlden har dåligt självförtoende?
    Tror ni verkligen att tex Carola är så där slät o 45 bast?
    haha
    Eller vem fan som helst liksom
    tror du att carola har bra självförtroende? en mer trasig själ far man leta efter!°
  • NSM
    haha

Men kändisar får väldigt mycket tyckande kring sitt yttre! det framkallar osäkerhet.... Så ja, jag tror många kändisar gör det för att upprätt hålla en fasad utåt.

Jag har haft en blogg för flera tusen dag, när man ahr en sån populär blogg tycks det mycket. Även om 90% var positiva och snälla så fanns det dem som ville klanka ner! Jag blev inte soäker för jag är trygg i mig själv och mitt utseende. Men framför allt insidan.=)

• NSM
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 14:48:39 följande:
    fast dina vänner är nog lite yngre. Men snart så kommer dom oxå göra det. Var så säker.
    Nej, jag har vänner i alla möjliga åldrar!! 
  • Anonym
    haha
    Dom som skriker högst och försvarar sig mest är ju oftast dom som vet minst och är osäkrast.

Många här i din tråd som försvarar det "naturliga" åldrandet högt och tydligt. Jag tycker du låter vettig, du har koll på fakta och jag tycker du ska fortsätta göra det du finner intressant och vackert :)
  • sextiotalist
    Så alla kändisar & alla i mediavärlden har dåligt självförtoende? Tror ni verkligen att tex Carola är så där slät o 45 bast? haha Eller vem fan som helst liksom

vet du, jag tror många i den branchen är livrädda att åldras och ja, jag är säker på att Carola har opereat sig eller använt botox Titta på LenaPh www.google.se/imgres&hl=sv&sa=X&biw=1280&bih=779&tbm=isch&prmd=imvnsol&tbnid=5iZYBhDJGf62FM:&imgrefurl=www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article12268702.ab&docid=mqbYg2DHlzm02M&imgurl=gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/12267118/480/normal/670dc071fb3ba/lenabred&w=480&h=513&ei=UqsiT_6RJ4_a4QToldW4CA&zoom=1&iact=hc&vpx=650&vpy=2&dur=1341&hovh=232&hovw=217&tx=149&ty=102&sig=103935123039183465158&page=1&tbnh=129&tbnw=121&start=0&ndsp=30&ved=1t:429,r:10,s:0 Där har du en vacker kvinna i sina bästa år, med rynkor
  • Anonym (37 år)

tråden har liksom bytt ämne liksom.
    jag lämnar er att fortsätta bråka om vad som är vackrast.
    Gammal rynkig nuna eller mindre rynkig nuna

• Anonym
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 14:54:13 följande:
    Jag gör som du, men jag hejjar på dig!
  • Khaleesi
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 14:54:13 följande:
    Kanske lika bra. Du verkar ju bråka rätt mycket själv.
  • NSM

Nu ska jag kila ifrån denna tråd... Hoppas ni klarar er galant i fortsättan på ert samtal om att botooox är sååå rätt! Vem vill åldras naturligt? OSV OSV....

Jag är iaf nöjd med mig själv precis som jag är och det ger en enooorm frihet!!

• Anonym (37 år)
    Khaleesi skrev 2012-01-27 14:55:43 följande:
    Kanske lika bra. Du verkar ju bråka rätt mycket själv.
    Förresten nu minns jag vilken tråd jag sett dig.
    Du som hatade att träna.
    Jag förstår att du inte tar hand om dig & ditt utseende. Då är du mao inte så snygg heller.
    Förstår att du är bitter
Svar på tråden Skönhet