• Anonym (37 år)

Skönhet

Alltså jag blir så brydd på många
    T.ex min mamma.
    Jag gillar att se bra ut & tar hand om mig. Bla med restylane i ansiktet, opererat brösten,. haft löshår osv

Min mamma kan inte fatta att jag gör sånt. Hon tycker att eftersom jag bara bor i en mindre stad & är inte en kändis så ska jag bara förfalla.

Va fan har allt detta med kändis att göra ?

Blir så arg på henne

• Svar på tråden Skönhet
  • Anonym (37 år)
    NSM skrev 2012-01-27 15:00:59 följande:

att botooox är sååå rätt! Vem vill åldras naturligt? OSV OSV....

RESTYLAAAANE
  • Anonym
    NSM skrev 2012-01-27 15:00:59 följande:

Nu ska jag kila ifrån denna tråd... Hoppas ni klarar er galant i fortsättan på ert samtal om att botooox är sååå rätt! Vem vill åldras naturligt? OSV OSV....

Jag är iaf nöjd med mig själv precis som jag är och det ger en enooorm frihet!!

Good for you ;)
  • NSM
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 15:01:30 följande:
    RESTYLAAAANE

Samma skit...=) Inget är direkt ett naturligt åldrande...

eran yta betsår av fejk och ni tror ni är vackra för att ni är släta.... Ni är förblindade av er egen hets!

Tack för mig, hej då!!

• Anonym
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 15:01:30 följande:
    RESTYLAAAANE
    Skitsamma TS, folk har noll koll och dom kommer att leta upp andra trådar där dom kan skrika och gapa utan att ha nån koll.
  • Khaleesi
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 15:01:09 följande:
    Förresten nu minns jag vilken tråd jag sett dig.
    Du som hatade att träna.
    Jag förstår att du inte tar hand om dig & ditt utseende. Då är du mao inte så snygg heller.
    Förstår att du är bitter
    Glad Ha, så härligt! Om du kollar den tråden ordentligt så kanske du märker att jag inte skriver att jag hatar att träna. Däremot är jag kapabel att minnas hur jag tänkte på den tiden jag gjorde det.

Och det gläder mig barnsligt nog att veta att jag är äldre än du, naturligt rynkfri, normalviktig och tillräckligt vacker för att fortfarande få visa leg på systemet!

Så nä, jag är inte bitter. Det får du klara av på egen hand.
  • Bumblebeegirl

Jag är för både restylane och bortox och andra skönhetsingrepp. Varför inte upprätthålla sin skönhet när det finns möjligheter??

• Anonym (smiley)

Tråkigt att det blir så otrevlig stämning, det är ju bara en diskussion och folk tycker olika. Så kommer det alltid att vara.

• Anonym (smiley)
    Bumblebeegirl skrev 2012-01-27 15:51:23 följande:
    Jag är för både restylane och bortox och andra skönhetsingrepp. Varför inte upprätthålla sin skönhet när det finns möjligheter??
    Kan man göra på naturligare vis också.
  • Guy Gadbois
    Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 13:14:31 följande:
    Jo men jag gör inte överdrivet.
    Alltså brösten opererade jag för att jag hade inga. Inte ens aa -kupa. Totalt platt.

Sen har jag inte botox. Jag har restylane och bara jättelite runt munnen. Hon är alltid missnöjd med det jag gör.
    Det är många i mindre samhällen som är det.
    Man får liksom inte sticka ut.
    Folk skulle tappa hakan om jag gick på ica i högklackat liksom

Så jobbigt
    Oj, så jobbigt. Du vill sticka ut men törs inte. Livet är en ständig kamp.
  • Bumblebeegirl
    Anonym (smiley) skrev 2012-01-27 15:52:24 följande:
    Kan man göra på naturligare vis också.

Jasså! Hur? Alla blir vi äldre och ALLA får rynkor förr elr senare. Varför inte piffa till sej om man nu vill? Jag tror personligen att dom som sitter här på FL och gnäller att det är fel med botox och restylane i själva verket inte har råd med det själva. Avundsjuka.
Svar på tråden Skönhet