Anonym (37 år) skrev 2012-01-27 18:35:46 följande:
Mina skönhestingrepp är inget jag diskuterar med mina barn som förövrigt är små.
Jag kanske måste förklara för minsta dottern på 2 år att nu har mamma tagit restylane, titta här nu så du lär dig
haha fan va fjantigt
Och vem förutom ni som är så emot allt vill INTE ha den perfekta kroppen.
Ni gör ju allt för att förneka & försöka älska era kroppar fast att ni inte gör det innerst inne
Tro det eller ej, men jag är nöjd med min kropp, jag är omkring 50, visst åldern börjar ta ut sin rätt, men inget som jag är ledsen eller orolig för. Jag är fortfarande smal (36:a) har fast byst (70 C och kan vara utan BH), har lite rynkor, men de är karaktärsrynkor, vill inte ha bort dom.
Håret har börjat få gråa stänk, men just håret tillhör det som jag gillar att ändra färg på. Mina gråa hårstrån gör mitt musfärgade hår rätt trist.
Du sätter "inte-plastik-operationer" = " inte bryur sig om sitt utseende". Det stämmer inte alls. Men de som resonerar som mig är inte intresserade av att negligera att vi blir äldre, vi är nöjda med vår ålder. Men likväl kan vi klä oss raffigt, pimpa håret, och göra oss snygga, även om vi är nöjda med det vi har