Anonym (skönhet JAVISST) skrev 2012-01-27 19:20:05 följande:
Men vem säger att TS inte kommer att prata med sina barn om sånt här längre fram?
Tror du inte att barn själva kommer att fråga saker som har med skönhet att göra oavsett om man har gjort förändringar på sig själv eller inte , samhället ser ut som det gör ändå!
Oavsett om du inte väljer att förändra något med ditt utseende, så ser resten av världen annorlunda ut. Och det kommer bara bli mer av den varan. Och då som nu så kommer alla att få avgöra själva....
Större bröst är inte en garanti för lycka, men det kan göra någon som inte har några bröst otroligt lycklig ....
ser fortfarande inget fel i det....
green är ju att barn gör inte som man säger utan barn gör som man gör. Om Ts står för det hon gör så fine. Hennes val, liksom alla har ett val. Men att tro att det man själv gör inte har konsekvenser för omvärlden tror jag inte på.
Visst, vad spelar det för roll om jag skulle vara den enda i världen som inte opererar mig och stressar över mitt utseende (händer ju inte, men om). Men på samma sätt som man kan ta sin del av ansvaret och källsortera, så sakta men säkert... För politikerna kommer inte rädda jorden, det är jag rätt säker på.
Hur som helst, självklart gör Ts som hon vill, men jag tror att hennes mamma bara vill henne väl!