Visst måste man få ta hand om sig, piffa bäst man vill. Mår man bra av att ta bort rynkor så är det väl bara att göra det. Det som stör mig, åt båda hållen, är att man liksom någonstans ska bilda läger "Jag är snyggare än dig för jag är naturlig och åldras med behag" eller" Nehej du jag är allt snyggast för jag kommer se ung ut längre".
Skönhet sitter i så mycket mer än en slät hud, långt hår och fina naglar. Det är en kombination av egenskaper och faktorer.
Trist dock att man måste våndas så över att bli äldre. TS, 37 år är ingen ålder (jag är visserligen 30 men har vänninnor och bekanta i alla åldrar, inga av de som är närmare 40 varken ser ut som eller beter sig som gamla tanter utan att ha opererat sig. Därmed inte sagt att du gör fel som väljer att göra ingrepp, du är säkert vacker du med)
Som sagt, piffa bäst ni vill, jag dömer ingen. Men jag tycker ändå att det är lite synd i de _extrema_ fall där allt handlar om jakten på skönhet och evig ungdom. Alla åldrar har sin charm, synd för de som inte hinner med att uppleva det p.g.a stress och rädsla inför det oundvikliga.