Queenie70 skrev 2012-04-01 22:08:48 följande:
Jag tror snarare att det är du som missat hela poängen i varför TS vill testa. Hennes frågeställning har fått en del bra svar i tråden, inklusive mina svar då givetvis. Tänker inte på något sätt bemöta ifrågasättanden om min intelligens och andra billiga trick i syfte att ta fokus på det du sagt. Den rännstenen får du kräla i ensam
Mina svar och argument finns i tråden för den intresserade. försöker undvika att skriva samma sak om och om igen i en tråd, då det tenderar att bli ett cirkelresonemang som inte tillför nåt. Men om nya frågeställningar uppstår kommer jag att kommentera, men inte förr. Och som vanligt är det inte tjejen i filmen som skrivit brevet..nej, förlåt, jag menar, som vanligt står det var och en fritt att bekvämt tolka det som att jag inte har nåt att komma med
Ja, givetvis är de andras svar värdelösa som inte håller med dig.
Finner du inte det lustigt

Varför jag drog upp intelligens och logik är ju enbart för du inte klarar av att uppvisa detta.
Du uppvisar en stark indoktrinering, där avvikande fakta inte kan rubba denna indoktrinering.
Och verkar då inte spela roll hur tillförlitliga dessa uppgifter är.
Cirkelresonemang blir ju det pga du inte klarar av att hantera en annan verklighet än din egna lilla bubbla.
Du ser ju jag redan gjort mig skyldig till samma sak, för man är naiv och tro att man kan penetrera din bubbla.
Och försöker förklara "långsamt" för dig.
Och det är såna som du vi har inom denna vård, kanske därför vi har så "få" missbrukare i detta land