Anonym (Läs upp dig!) skrev 2012-04-03 01:09:52 följande:
Nja, det behöver ju det inte vara, som du vet(kan man hoppas), så har cannabis mycket stor medicinska användningsområden.
Och genom att självmedicinera ADHD som cannabis är mycket effektiv emot, är svårt att kalla verklighetsflykt.
Om nu du inte anser att om man medicinerar bort ADHD så är det verklighetsflykt, men såklart tänker du så.
Så kan man undra hur det står till med dig.
Skulle ju betyda att man ska ha ont, för tar man bort det onda genom självmedicinering så är det en verklighetsflykt

Det är klart att det är en verklighetsflykt!
Jag står människor väldigt nära som använder droger för diverse handikapp och åkommor. Att jag är liberal i förhållande till droger som en medicin trodde jag att jag gjorde klart mycket tidigare i tråden?
Sedan vad man flyr det är väl skitsamma, smärta, sjukdom, handikapp!
Jag tycker det är synd att människor med ADHD bla ska komprimeras ned för att passa samhällets mall, jävligt synd.
Vad bekommer smärta så tja, har du smärta så vill du väl fly den misstänker jag för att du
har smärta, det är
din verklighet och närvaron av droger gör den knappast verkligare..
Att människor som är friska och rena(från droger får jag tillägga då någon tog illa vid sig och menade att jag tyckte att knarkare är ena skitiga stygga varelser) ska testa droger för någon slags erfarenhets skull anser jag är rent jävla skitsnack som hör hemma hos dem som inte vill knarka själva.
Vill du knarka så varsågod, men mena inte att det skulle förgylla livet för en annan.
Klarar du verkligen inte av att skriva på ett forum utan att använda fraser som:
Så kan man undra hur det står till med dig osv. så kan man undra om det verkligen är bra för dig att engagera dig så djupt. Ta hand om pumpen du..