• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • lindaha

Vad tråkigt att den här tråden ska bli förstörd pga att vissa lägger upp OT inlägg som inte alls handlar om att de har gått ner i vikt och visar bilder på det!

Kan inte ni skaffa en egen tråd så att vi kan fortsätta imponeras på de som faktiskt lyckats i den här tråden? 

• Anonym (påG!)

• Anonym
    Anonym (påG!) skrev 2012-06-13 15:10:40 följande:
    Ja, dela med sig av sin viktminskning ja, berätta om hur man har lyckats, men att göra om det här till en "gå ner i vikt" tråd är ju att grovt misstolka trådstarten och bara elakt. Det finns redan hur många "gå ner i vikt"-trådar som helst som man kan ansluta sig till annars där man kan tjöta om dieter och träning.

Nu ska jag inte skriva mer här, för mina inlägg lägger sig också bara i OT-högen.
    Får väl starta en egen BILDtråd sen när det är dags eller hoppas att någon rensar upp här eller har startat en ny redan.
  • Anonym (påG!)
    Anonym skrev 2012-06-13 15:29:30 följande:
    Ja, dela med sig av sin viktminskning ja, berätta om hur man har lyckats, men att göra om det här till en "gå ner i vikt" tråd är ju att grovt misstolka trådstarten och bara elakt. Det finns redan hur många "gå ner i vikt"-trådar som helst som man kan ansluta sig till annars där man kan tjöta om dieter och träning.

Nu ska jag inte skriva mer här, för mina inlägg lägger sig också bara i OT-högen.
    Får väl starta en egen BILDtråd sen när det är dags eller hoppas att någon rensar upp här eller har startat en ny redan.
    Jo jag vet, jag bara påtalar att man får skriva inlägg utan bild :)
    Förstår dock inte varför folk kommer och vill "hoppa in" och skriver startvikt och grejer och vill ha tips osv, som om det är gå ner i vikt tråd..  
  • tteessssaa

Här är en bild på hur jag ser ut nu. Lägger en bild sen när jag nått mitt mål. Bilden är tagen idag och jag vägar 64,4kg.
    Min målvikt är någonstans mellan 58-60kg. 
    För det första ber jag inte om råd eller tips. Jag hade tänkt lägga in en bild på mig men jag hittade inte kameran först då jag nyss har flyttat. Synd att folk inte gillar att man ger tips för det kan ju peppa folk som tex tips på träningsredskap.
    Du anonym var för själv skriva din vikt längd och så målvikt om du själv inte lägger upp bilder??
    Tänker inte skriva något mer än detta i denna tråd utan bara lägga upp en bild sedan när jag nått min målvikt. 

• RebornEve

Tteessssaa: den här tråden är ju inte till för att alla ska lägga upp sina förebilder nu och efterbilder några månader senare. Den är till för före Och Efterbilder på människor som redan gått ner i vikt.
    Själva grejen med tråden är att man vill se resultatet av viktnedgången nu och inte om ett tag.

• tteessssaa

Ja jag skiter fullständigt i vilket RebornEve för hur fan man än gör så gör man visst fel.
    Snacka om att man känner sig misslyckad som människa.
    Förlåt för man finns!
    Jag skiter nu i denna tråd för det är inte kul att bli påhoppad för att man hela tiden gör fel till höger och vänster.
    Varför får man inte lägga in en förebild nu och sen lägga in en efterbild?!       

• RebornEve

Tteessssaa: om alla lade in bara förebilder så är de ju inte längre en tråd för de som redan gått ner i vikt. De roliga med den här tråden var ju just att se allas fina resultat av viktnedgång.

Det finns massor med andra trådar som fokuserar på viktnedgång. Eller varför inte starta en alldeles egen tråd med förebilder :)

• Anonym
    tteessssaa skrev 2012-06-13 21:53:12 följande:
    Ja jag skiter fullständigt i vilket RebornEve för hur fan man än gör så gör man visst fel.
    Snacka om att man känner sig misslyckad som människa.
    Förlåt för man finns!
    Jag skiter nu i denna tråd för det är inte kul att bli påhoppad för att man hela tiden gör fel till höger och vänster.
    Varför får man inte lägga in en förebild nu och sen lägga in en efterbild?!       
    Visst får du lägga in hur många bilder du vill för TS har inte anmärkt på det (än iallafall), men det förstör ju själva tråden, förstår du inte det själv?!

Vad är poängen med att lägga in en förebild NU utan efterbild eller skriva längd och vikt? Ska folk scrolla tillbaka 100 sidor sedan när du lägger in en efterbild - OM det kommer någon efterbild? Vad vill du att andra ska kommentera om din förebild nu? De flesta skulle nog säga att du är helt lagom och inte behöver gå ner i vikt.

Varför hoppar du inte in i en "gå ner i vikt"-tråd där du kan bolla dina tankar och skriva om din viktminskning steg för steg, sen när du är färdig kan du ju lägga in före- och efterbilder på dig här om du så gärna vill? Eller starta en egen tråd där du lägger in bilder på dig successivt som du går ner?
    Ingen vill hoppa på dig, men det känns ganska uppenbart att alla förstår innebörden av texten i trådstarten!
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.