• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • tteessssaa

Jag har som sagt missuppfattat hur den tråd funkar men före och efterbilder men som sagt jag skiter i och skriva här.
    Tänker lägga in en efterbild senare ihop med min bild före sedan igen när jag är klar.
    Dessutom ber jag inte om några kommentar allas på den bild jag har lagt in.
    Jag är inte intresserad av att vara med i tråden där man tipsar varandra och tänker därför heller inte gå med i någon sådan tråd.
    Vi inte veta av gå ner i vikt tråd då det inte ger något alls.
    Tänker heller inte starta en egen tråd men de är synd att man blir så väldigt påhoppad för att man råkar missförstå trådens syfte.      

• Boost

Snälla sila snacket nu. Jobbigt att bläddra tillbaka hundra sidor bara för att få se en inspirerande bild.

• Anonym (Pluppan)

Kul pepptråd alla är så sjukt duktiga Skrattande

Jag gick upp 30kg med mitt första barn och gick ner 20kg efter det. Höll mej på en vikt på 73kg efter det,gick varken upp eller ner då. Sen blev jag gravid igen och gick upp 20kg. Gick bara ner ca 6-7kg efter det,trots hel ammning och försökte tänka på vad jag åt. Men det hände NOLL!
    Efter ca 8 månader så körde jag detox i 2 veckor (rensning av kroppen)och efter det gi,och har nu rasat 14kgSkrattande   
    Rider flera gånger i veckan och åker inlines. Fuldansar i hemlighet,skit kulSkrattande
    Vågen står nu på 72kg och är 171 lång,målet är 65.
    Var tyvärr så dum att jag inte tog någon före bild... 

• Tigerhonan

Vad duktiga ni är allihopa! Håller själv på att gå ner i vikt. Väger nu 125.8 kg och ska ner till 60 kg. Har gått ner 0.8 kg på två veckor än så länge

• TreZa

Orkar inte lägga in någon bild här men för dom som vill kan ni följa min resa tillbaka till min kropp efter graviditeten på min blogg. http://mammazara.blogspot.com

Vägde 55 kg när jag blev gravid och sista gången jag vägde mig när jag var höggravid stod vågen på 83 kilo. Nu är jag nere på 59 kilo 3 månader efter förlossningen. Men har mycket kvar att jobba på.

• tundra

Ska använda den här tråden som
    Inspiration när bebisen är ute.

• Anonym (påG!)
    Tigerhonan skrev 2012-06-15 09:24:04 följande:
    Vad duktiga ni är allihopa! Håller själv på att gå ner i vikt. Väger nu 125.8 kg och ska ner till 60 kg. Har gått ner 0.8 kg på två veckor än så länge
    Oj vilken resa! Hur gör du för att du gå ner i vikt? Jag ska också ner till 60, började på 112 i januari... :s
  • Tigerhonan
    Anonym (påG!) skrev 2012-06-16 14:19:16 följande:
    Oj vilken resa! Hur gör du för att du gå ner i vikt? Jag ska också ner till 60, började på 112 i januari... :s
    Jag äter mindre än vanligt och nyttigare. Tränar och går promenader. Går lite segt men det tar väl sig snart :)
  • Anonym (påG!)
    Tigerhonan skrev 2012-06-16 14:24:06 följande:
    Jag äter mindre än vanligt och nyttigare. Tränar och går promenader. Går lite segt men det tar väl sig snart :)
    Jodå, kommer nog ett viktras snart :) Jag har gått ner 23,4 kg hittills, så har bara 28 kg kvar... haha bara...
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.