• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (loppan)

Jag har gått ner 30 kg nu och ska ner 20-30 kg till. Det jag funderar på är hur gör jag med "hängmagen"? Jag har i princip allt fett på magen och brösten har ingen rumpa lixom. Magen hänger ju över rejält och det är mycket svårt att hitta byxor då byxbenen blir jättepösiga för att jag ska få dom över magen. Får även exem å utslag under hänget som luktar illa så jag måste ha papper som mellanlägg. Finns det någon som har bilder på magen före och efter viktnergång på ca 50 kg? 

• Insatt
    Anonym (loppan) skrev 2012-06-16 22:58:20 följande:

Jag har gått ner 30 kg nu och ska ner 20-30 kg till. Det jag funderar på är hur gör jag med "hängmagen"? Jag har i princip allt fett på magen och brösten har ingen rumpa lixom. Magen hänger ju över rejält och det är mycket svårt att hitta byxor då byxbenen blir jättepösiga för att jag ska få dom över magen. Får även exem å utslag under hänget som luktar illa så jag måste ha papper som mellanlägg. Finns det någon som har bilder på magen före och efter viktnergång på ca 50 kg? 

Bara ett tips mot lukt, smörj in stället med olivolja när du duschar. Det har hjälpt mig med mina hängpattar som det luktade illa under, kanske hjälper dig med. Tills du kommit på vad du ska göra :)
  • Anonym (loppan)

oki tackar. Men jag skulle väldigt gärna se bilder på magen före och efter viktnergången för att se hur den förändras. Funderar på om man kommer måsta ta bort huden och om jag måste betala det själv?

• Jessica 006

Jag var lite överviktig innan jag blev gravid. Vägde 64 vid inskrivningen... (är 157 cm lång)  Sista invägningen va på lite över 70 kilo. Efter förlossningen tog det några månader att bli av med gravidkilona. Men det minsta jag vägde va 63,7. Sen gick jag upp igen till 68 kilo! Så det va inte gravidkilon ;) Då var det dags att ta tag i saken. Började räkna kalorier på en app i mobilen, och gick promenader kanske 4 dagar i veckan. Såg resultat direkt! Vägde mig varje dag på morgonen innan frukost. Tappade ungefär ett kilo i veckan i början. Nu har jag gått ner 11,3 kg. 2 kvar till målet. Det som har varit helt underbart är att jag har ätit precis det jag vill, bara det får plats i mitt dagsintag. Minskar portionerna bara. Så jag äter självklart hawaii special med beasås någon gång ibland (delar med min sambo). Sen har jag haft en "synddag" i veckan. Fast inte dom tre första vekorna. :) 

• Tesselajnen

Kanske ska tillägga, vägde 101 kilo när jag började, har gått ner 18 kilo på jämförelsebilden och målet är minus ca 40 kilo totalt.

Går ner med hjälp av Viktklubb.se och håller koll på kalorier in och ut. Funkar bra för mig, mindre bra för andra ;)

• Mania x2
    Tesselajnen skrev 2012-06-27 10:00:35 följande:
    Kanske ska tillägga, vägde 101 kilo när jag började, har gått ner 18 kilo på jämförelsebilden och målet är minus ca 40 kilo totalt.

Går ner med hjälp av Viktklubb.se och håller koll på kalorier in och ut. Funkar bra för mig, mindre bra för andra ;)
    Grattis...man ser tydligt och klart att du har blivit smalare. Hoppas att du fortsätter i samma takt. Bra jobbat!!
  • Göteborgsbruden

Grymma ni är allihopa! Själv får jag ta tag i att komma till målvikten nästa år då jag blivit oplanerat gravid (trots spiral) men när Ärtan är född ska jag köra järnet igen och nu min målvikt!

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Ärtan BF 27/1 2013 ♥¸.?°´¯)
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.