• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • tellis mom
    Göteborgsbruden skrev 2012-06-27 11:27:41 följande:
    Grymma ni är allihopa! Själv får jag ta tag i att komma till målvikten nästa år då jag blivit oplanerat gravid (trots spiral) men när Ärtan är född ska jag köra järnet igen och nu min målvikt!
    Grattis! :)
  • Nemiia

Trodde ju dock aldrig för några månader sedan att jag skulle kunna lägga upp en före och efter (på väg) bild men nu är jag på G! -10,5 kilo sedan 16 maj-12. Startvikt 100,7 kg
  • jannah
    Nemiia skrev 2012-07-30 23:18:34 följande:

Trodde ju dock aldrig för några månader sedan att jag skulle kunna lägga upp en före och efter (på väg) bild men nu är jag på G! -10,5 kilo sedan 16 maj-12. Startvikt 100,7 kg
    Wow, vilken skillnad! Grattis! Glad

Men, du måste ju vara jättelång, för inte ser du ut att väga 90 kg? Jag hade tippat på 70 kg. om jag bara sett sista bilden. Glad
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • Mania x2

Nemiia: Nämen...kan inte tro att du väger 90kg på den sista bilden. Håller med jannah, skulle tippa på runt 70.
    Jättebra kämpat...grattis

• Nemiia
    jannah skrev 2012-07-30 23:31:50 följande:
    Wow, vilken skillnad! Grattis! Men, du måste ju vara jättelång, för inte ser du ut att väga 90 kg? Jag hade tippat på 70 kg. om jag bara sett sista bilden.
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤

Tack! Nej det är det ingen som tror. Jag är 172 cm så inte super lång. Har väl kraftig benstomme :)
  • Nicci

Favoritar direkt!

Otroligt inspirerande med dessa bilder!!

Jag har precis börjat ordentligt med att ta tag i vikten, och skäms ordentligt över hur långt jag har låtit det att gå.

Till mina 161cm har jag en vikt på 88kg. Yes, I know, BMi över 33, sjuklig fetma alltså. Det märkliga är att jag själv inte ser mig som så stor, förutom att man kan tro att jag är höggravid om jag inte håller in magen ordentligt.

Första  delmålsvikt är 65, och hoppas kunna nå dit framåt jul, gärna tidigare.  Slutgiltiga målvikten är någonstans mellan 52-54, alltså mer än -30kg, tänkte försöka fixa det på ca 1 år.

Någon som har bra och konkreta tips, där man inte behöver banta ihjäl sig, utan kanske bara bättre kost/detox/liknande.
    Tränar just nu 3ggr/vecka, men kommer att gå upp till ca 5ggr/vecka, varav 2 av de dagarna är med PT. Men innan jag kommit igång med henne liksom, vad ska jag tänka på? Har ni kört ett par veckors "renkur" först, och sedan "bara" räknat kalorier mot hur mycket ni förbränner? Och vad är det bästa sättet att bränna kalorier på? Alltså träningsform?

Haha, många frågor ;) men jag är så sjukt taggad, inspirerad och vetgirig nu ;)

• Göteborgsbruden

Kul att tråden kom till liv igen och tack för grattis Bra kämpat Nemiia! Snygg kropp, hade gärna sett ut så

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥ Ärtan BF 23/1 2013 ♥¸.?°´¯)
  • Anonym
    Nemiia skrev 2012-07-31 08:25:43 följande:
    Tack! Nej det är det ingen som tror. Jag är 172 cm så inte super lång. Har väl kraftig benstomme :)
    Jättesnygg kroppsform! Du ser väldigt het ut på den sista bilden (och detta måste jag skriva anonymt eftersom jag är en medelålders heterosexuell kvinna, det kanske inte passar sig att skriva så då, menar jag)!
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.