• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • cocos87

Jag gick upp 35 kg senaste graviditet och ska nu gå ner alla kilon.

6 veckor efter förlossningen

10 veckor efter förlossningen (NU)

Nu är det 14 kilon till som ska bort, jag har alltså gått ner 21 kg 
    Nathalie 090607, Leo 101105, Nellie 120515
  • Nemiia
    Göteborgsbruden skrev 2012-07-31 09:03:16 följande:
    Kul att tråden kom till liv igen och tack för grattis Bra kämpat Nemiia! Snygg kropp, hade gärna sett ut så
    Tack och grattis till dig också sjukt bra kämpat tjejen! Folk bara gapar ju när jag säger att jag helst vill ner 15 kg till men då vet dom ju inte vad jag väger. 75 kg till mina 172 cm är mitt mål sedan får vi se om jag känner att det räcker eller inte.
  • Nemiia
    Anonym skrev 2012-07-31 09:05:29 följande:
    Jättesnygg kroppsform! Du ser väldigt het ut på den sista bilden (och detta måste jag skriva anonymt eftersom jag är en medelålders heterosexuell kvinna, det kanske inte passar sig att skriva så då, menar jag)!
    Men tack, det var oväntat! nu börjar jag så smått känna igen mig själv igen men glöm inte att träningsbyxorna håller in lite också ;) men känner mig just nu som snyggast i mina träningskläder faktiskt he he
  • Nemiia

just nu peppar jag för under 90 kg. Det handlar bara om dagar vikt idag 90,2

• Nemiia

Den här bilden tycker jag är lite mer realistisk...tror mina nya träningsbyxor thightar till lite...men så är jag hyfsat självkritisk. Måste typ sätta ihop sådana här bilder för annars ser jag ingen skillnad själv. Nu är ju efter bilden ganska mörk men samma kläder iaf :) första bilden vårruset i maj-12 sista bilden några dagar sedan
  • Anonym (påG!)

Återigen, detta är ingen gå ner i vikt tråd! Utan en tråd för de med bilder som HAR gått ner i vikt.

• Nemiia
    Anonym (påG!) skrev 2012-07-31 13:22:59 följande:
    Återigen, detta är ingen gå ner i vikt tråd! Utan en tråd för de med bilder som HAR gått ner i vikt.
    Men tycker du inte att TS själv kan säga till om hon tycker att det blir OT?
  • intetnyttpåplusfronten
    Nemiia skrev 2012-07-31 08:25:43 följande:
    Tack! Nej det är det ingen som tror. Jag är 172 cm så inte super lång. Har väl kraftig benstomme :)
    Oj, lika lång som mig och samma vikt typ, och jag är inte sådär snygg! Har gått ner 25 kg ca och ser ingen skillnad alls...
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Anonym (påG!)
    Nemiia skrev 2012-07-31 13:24:32 följande:
    Men tycker du inte att TS själv kan säga till om hon tycker att det blir OT?
    Men det ÄR ju OT om man inte kan läsa vad det står i ts! Kan inte ni kämpar skriva i en gå ner i vikt tråd istället och återkomma när ni är klara??
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.