• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Nemiia
    Anonym (påG!) skrev 2012-07-31 13:25:52 följande:
    Men det ÄR ju OT om man inte kan läsa vad det står i ts! Kan inte ni kämpar skriva i en gå ner i vikt tråd istället och återkomma när ni är klara??
    Så varför skriver du här då? Du om någon är ju OT har du inget bättre att göra?
  • tusshh

före: 93 kg till mina 168 - vintern 2010

efter. sommaren 2011 - 70kg =D  
  • Nemiia
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-07-31 13:24:54 följande:
    Oj, lika lång som mig och samma vikt typ, och jag är inte sådär snygg! Har gått ner 25 kg ca och ser ingen skillnad alls...
    men är säkert olika på hur man är uppbyggd men det är klart det måste vara skillnad på dig om du gått ner så mycket! Bra jobbat! Men det är svårt att se själv ibland men har du satt ihop bilder från då och nu? Det var först då jag såg den stora skillnanden
  • Nemiia
    tusshh skrev 2012-07-31 13:36:58 följande:

före: 93 kg till mina 168 - vintern 2010

efter. sommaren 2011 - 70kg =D  
    Snyggt jobbat tjejen! Vad har du använt för metod?
  • Nemiia
    Anonym (påG!) skrev 2012-07-31 13:25:52 följande:
    Men det ÄR ju OT om man inte kan läsa vad det står i ts! Kan inte ni kämpar skriva i en gå ner i vikt tråd istället och återkomma när ni är klara??
    dessutom om du läser TS första kommentar i tråden så står det att även hon hade 10 kg kvar. Det står ingenting om att man MÅSTE vara färdig med sin viktnedgång.
  • tusshh
    Nemiia skrev 2012-07-31 13:38:09 följande:
    Snyggt jobbat tjejen! Vad har du använt för metod?
    tack å bock! - blir väl lynchad om ja säger de men LCHF fixade biffen... ;D
    har dock återgått till 'normal' kost men har inte gått upp nå nämnvärt.. typ 2kg eller så.. försöker att hålla sockret nere iaf.. =) 
  • Vilda Tiger

Jag har sedan juni 2010 (dagarna före min son föddes) gått ner närmare 40 kg. Dessa byxor köpte jag en vecka efter att han var född, och då stod jag och grät i provhytten på Kappahl. De satt till och med ganska tight... Nu är jag på väg ner igen efter att ha stått stilla i över ett år (fattar inte varför) så de sista kilona tar jag med måltidsersättningar. Jag närmar mig normalvikt men har några kg kvar innan jag når dit. Idag känner jag mig rätt fin, är stolt över vad jag har presterat och vill aldrig mer bli så stor. Innan jag födde sonen, vilket är mitt andra barn, vägde jag över 110 kg, och idag närmar jag mig 70. Jag har som mål att landa på 65 för att ha svängrum upp till 68, vilket är det jag ska väga som mest enligt BMI. Så 5-6 kg kvar då.

Jag får till och med plats i ett av benen idag.
    Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • Nemiia
    tusshh skrev 2012-07-31 13:43:21 följande:
    tack å bock! - blir väl lynchad om ja säger de men LCHF fixade biffen... ;D
    har dock återgått till 'normal' kost men har inte gått upp nå nämnvärt.. typ 2kg eller så.. försöker att hålla sockret nere iaf.. =) 
    äsch tror inte att LCHF är farligt en kortare period men jag tror inte att man ska äta det för alltid. Så som du har gjort är nog bra, att återgå till normal kost sedan. Själv kör jag bara på träning, mindre portioner och bara nått sött max en gång i veckan. Sedan har jag tagit små steg i taget med kosten, bytt ut flingorna och äter knappt något vitt bröd osv men i stort sätt äter jag precis som jag gjorde innan och det inklusive pizza och sådant men bara en halv istället för en hel. Än så länge ger det fortfarande resultat. Känns som att detta är något jag kan hålla i eftersom inget är förbjudet. Dock startade jag upp med en sockerfri månad för att bli av med sockerberoendet och kunna få ett normalt förhållningssätt.
  • Nemiia
    Vilda Tiger skrev 2012-07-31 13:49:06 följande:
    Jag har sedan juni 2010 (dagarna före min son föddes) gått ner närmare 40 kg. Dessa byxor köpte jag en vecka efter att han var född, och då stod jag och grät i provhytten på Kappahl. De satt till och med ganska tight... Nu är jag på väg ner igen efter att ha stått stilla i över ett år (fattar inte varför) så de sista kilona tar jag med måltidsersättningar. Jag närmar mig normalvikt men har några kg kvar innan jag når dit. Idag känner jag mig rätt fin, är stolt över vad jag har presterat och vill aldrig mer bli så stor. Innan jag födde sonen, vilket är mitt andra barn, vägde jag över 110 kg, och idag närmar jag mig 70. Jag har som mål att landa på 65 för att ha svängrum upp till 68, vilket är det jag ska väga som mest enligt BMI. Så 5-6 kg kvar då.

Jag får till och med plats i ett av benen idag.
    men wow vad duktig du har varit! Allt cred till dig!
  • Vilda Tiger
    Nemiia skrev 2012-07-31 13:51:00 följande:
    men wow vad duktig du har varit! Allt cred till dig!
    Tack! Och du sen då - du är ju på god väg! Skitbra!
    Lyckeli och Benjamin - mina solar!
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.