• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Nemiia
    Vilda Tiger skrev 2012-07-31 13:52:27 följande:
    Tack! Och du sen då - du är ju på god väg! Skitbra!
    Tack! Jag känner mig fortfarande taggad och det blir man ju när man märker att man orkar med, är piggare och klarar saker man inte klarat på flera år :) Men nu går det ju långsammare än i början men för tillfället väger jag mindre än vad jag vägde in mig på, på MVC :)
  • intetnyttpåplusfronten
    Nemiia skrev 2012-07-31 13:37:07 följande:
    men är säkert olika på hur man är uppbyggd men det är klart det måste vara skillnad på dig om du gått ner så mycket! Bra jobbat! Men det är svårt att se själv ibland men har du satt ihop bilder från då och nu? Det var först då jag såg den stora skillnanden
    Ja det har jag, ser ingen skillnad ändå :/
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • tusshh
    Nemiia skrev 2012-07-31 13:49:25 följande:
    äsch tror inte att LCHF är farligt en kortare period men jag tror inte att man ska äta det för alltid. Så som du har gjort är nog bra, att återgå till normal kost sedan. Själv kör jag bara på träning, mindre portioner och bara nått sött max en gång i veckan. Sedan har jag tagit små steg i taget med kosten, bytt ut flingorna och äter knappt något vitt bröd osv men i stort sätt äter jag precis som jag gjorde innan och det inklusive pizza och sådant men bara en halv istället för en hel. Än så länge ger det fortfarande resultat. Känns som att detta är något jag kan hålla i eftersom inget är förbjudet. Dock startade jag upp med en sockerfri månad för att bli av med sockerberoendet och kunna få ett normalt förhållningssätt.

neee ja mådde hur bra som helst när ja åt lchf - vet eg inte varför ja 'la av' men ja är en potatisperson innerst inne.  är lite restrektiv till pasta och sånt än... de e väl gott men ingen favorit, då tar ja hellre en macka eller dylikt me massa skinka och grönsaker ;D 

kanske skulle fått bättre resulat om jag tränade eller så men vardagsmotion funkade ju tydligen, har två småbarn som jag får jaga emellanåt och de ger ju oxå lite mer flås än soffhäng iaf .. haha 
  • Nemiia
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-07-31 14:03:55 följande:
    Ja det har jag, ser ingen skillnad ändå :/
    får man fråga hur mycket du startade på? Vågar du dela med dig av bilderna? Kanske jag kan se?
  • intetnyttpåplusfronten
    Nemiia skrev 2012-07-31 14:05:13 följande:
    får man fråga hur mycket du startade på? Vågar du dela med dig av bilderna? Kanske jag kan se?
    112kg ca i januari, tog mig sedan till 86 för en månad sen, men har fuskat till mig 4 kg under en månads semester nu så på fre-lör bör jag vara tillbaka på 86 åtminstone :) Har inte bilderna på denna dator tyvärr, men så är jag nog inte tillräckligt anonym för att lägga upp heller ;) Maken säger att han märker att jag blivit mindre, så får väl lita på det. Kläderna sitter ju bättre och jag kan ha mindre storlekar, så märker skilnad gör jag ju men ser ingen skillnad bara.. Ska knäppa nya kort vid 75-80 tror jag, då lär det märkas iaf tycker jag!
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Anonym (Nu jäklar!!!)

Alltså ni är sååå grymma i den här tråden!!!!! Shiiit!!! Alla är så duktiga och så snygga!!! nu Hr jag verkligen blivit inspirerad tack!!!!!! Jag vägde ca 64kg till mina 168cm för 1,5 år sedan och kände mig sååå snygg. Nu vägde jag mig för någon dag sedan och vågen visade 90,4.... Jag har inte fått barn eller är gravid..... Åååh mår så dåligt över denna viktuppgång, har ätit antidepp som gjort att jag gått upp alla dessa kilon... Vågar dock intevsluta äta dom då jag är rädd att jag ska bli djupt deprimerad igen... Men nu har jag bestämt mig att verkligen ta tag i det här!!! Tack för en otroligt pepprande tråd!! Snart hoppas jag på att kunna lägga upp kort jag med :)

• tusshh
    Anonym (Nu jäklar!!!) skrev 2012-07-31 15:40:05 följande:
    Alltså ni är sååå grymma i den här tråden!!!!! Shiiit!!! Alla är så duktiga och så snygga!!! nu Hr jag verkligen blivit inspirerad tack!!!!!! Jag vägde ca 64kg till mina 168cm för 1,5 år sedan och kände mig sååå snygg. Nu vägde jag mig för någon dag sedan och vågen visade 90,4.... Jag har inte fått barn eller är gravid..... Åååh mår så dåligt över denna viktuppgång, har ätit antidepp som gjort att jag gått upp alla dessa kilon... Vågar dock intevsluta äta dom då jag är rädd att jag ska bli djupt deprimerad igen... Men nu har jag bestämt mig att verkligen ta tag i det här!!! Tack för en otroligt pepprande tråd!! Snart hoppas jag på att kunna lägga upp kort jag med :)

you can do it!  kör hårt och stort lycka till... glöm inte att bara för att man misslyckats en dag så är det kört, de kommer upp och nergångar (både på vågen och i livet) och viktnedgång är inget race mot klockan.. låt det ta sin tid och haka inte upp dig på dom gånger man 'råkat' käka littte/jättemkt för mkt...
  • Jeulina

Ni är jätteduktiga allihop! :D när min bebis är ute ska jag också fixa ett bidrag till tråden! ;)

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.