• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Anonym (gravidmagen)

Jopp.. ska ner 15 kilo, har just börjat med att lägga om kosten en del.
    Ska även införa aktiviteter från och med nästa vecka ( har 2 kottar hemma som fortfarande har sommarlov)
    Angående min signatur.. ja jag ser verkligen ut att vara hög gravid efter varje måltid.. annar i typ 5 månaden eller nåt. Dvs allt sitter på magen typ *suck*

• mikipiki

Vad alla är duktiga! Glad Om några månader kommer jag förhoppningsvis också att kunna bidra till tråden. Har äntligen tagit tag i min vikt ordentligt och jag har tappat 6,5kg hitills och 25kg till ska bort Skrattande Fortsätt bidra med en massa peppande bilder, ni är verkligen hur duktiga som helst!

• Vilda Tiger

Mania
    Tack!!

Sofran
    Wow! Det är ju enormt!! Hängde huden med? Jag har en enorm hudpåse som hänger rejält och massa rynk nedanför magen efter att ha varit överviktig hela tonåren och sen gått ner över 25 kg tre ggr ( de två sista efter graviditeter).

• sofran83
    Vilda Tiger skrev 2012-08-01 07:43:18 följande:
    Mania
    Tack!!

Sofran
    Wow! Det är ju enormt!! Hängde huden med? Jag har en enorm hudpåse som hänger rejält och massa rynk nedanför magen efter att ha varit överviktig hela tonåren och sen gått ner över 25 kg tre ggr ( de två sista efter graviditeter).

Tack! Jag har 2kg kvar till målgång.. då har jag gått ner 50kg!!! HElt sjukt! Man fattar det inte själv....

Huden har hängt med bra får jag säga, men magen hänger om jag lutar mig frammåt. Men det kan jag leva med känner ja! :) Annars har armar, ben & rumpa klarat sig riktigt bra! Det trodde jag inte.. 
  • sofran83

åhh tack så mycket! Jag vet hur mycket jag surfade runt i början på min resa efter före/efter bilder för inspiration och det känns konstigt att jag kan bidra nu!

Kanske skulle berätta hur jag gjort också...

Sunt förnuft på maten, mat 5-6ggr/dag, endast 1 portion. Dragit ner på snabba kolhydrater & ökat allt grönt.

PW till och från jobbet (3,2km en väg) ca 5ggr/vecka
    Gym 2-4ggr/vecka eller fotbollsträning 2-3ggr/vecka. Beroende på vad som hinns med. :)       

• carroes

Tack för inspirationen. Har en start vikt på 114 kg till mina 175 cm. Födde ett barn för ett år sedan så nu ska alla extra kg bort. Vill ner till 70-75 kg

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.