• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Nemiia
    sofran83 skrev 2012-08-01 07:17:42 följande:

sofran.blogg.se/viktresan
    Wow fan vad cool du är!! Ska titta på dina bilder när jag har motivationsdipp! Otroligt bra jobbat. Jag har ungefär samma målvikt som dig. Hur lång tid har det tagit att gå ner för dig?
  • sofran83
    Glädje58 skrev 2012-08-01 12:46:23 följande:
    Är det så att viktminskningen har gjort dig argare? Du ser sån ut nu  Flört

hAHA, jag är ju badass!!  eller nått! :P
  • sofran83
    Nemiia skrev 2012-08-01 12:10:08 följande:
    Wow fan vad cool du är!! Ska titta på dina bilder när jag har motivationsdipp! Otroligt bra jobbat. Jag har ungefär samma målvikt som dig. Hur lång tid har det tagit att gå ner för dig?

Jag började i slutet av september förra året... så snart ett år.. får se om jag hinner i mål innan dess, men de sista kilona sitter lite hårdare än de första! Men jag kämpar på! :)
  • Anonym (vill veta)
    sofran83 skrev 2012-08-01 12:55:49 följande:

Jag började i slutet av september förra året... så snart ett år.. får se om jag hinner i mål innan dess, men de sista kilona sitter lite hårdare än de första! Men jag kämpar på! :)
    guuuuu vad duktig du är!
     jag har gått ner 25 kg sen förra sommaren.. 
    har 25 kg som ska bort till men... jag tar det på ett år till kanske ;) 
  • Glädje58
    sofran83 skrev 2012-08-01 12:54:28 följande:

hAHA, jag är ju badass!!  eller nått! :P
    Grattis till ett fantastiskt resultat  Glad
    sofran83 skrev 2012-08-01 08:51:29 följande:
    ...Sunt förnuft på maten, mat 5-6ggr/dag, endast 1 portion. Dragit ner på snabba kolhydrater & ökat allt grönt.

PW till och från jobbet (3,2km en väg) ca 5ggr/vecka
    Gym 2-4ggr/vecka eller fotbollsträning 2-3ggr/vecka. Beroende på vad som hinns med. :)       
    Låter så himla lätt och självklart (vilket det är i teorin)

Kände du någon gång att du ville ge upp, att det var för jobbigt att nå dina mål? 
  • Vilda Tiger

Det var snabbt jobbat! Mina 40 kg har tagit drygt två år. Men då har jag stått stilla i nästan 18 månader under den tiden.
    Lyckeli och Benjamin - mina solar!
  • intetnyttpåplusfronten

Wow! Jag ska också ner 50 kg, började i januari och har gått ner ca 26kg hittills. Hade hoppats hinna bli klar på ett år jag med, men vi får se ;) Grymt jobbat iaf!
    Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • sofran83

Tack alla!

Om jag nånsin ville ge upp...? Jag har haft mina dippar.. en dag eller två då här och där som det vart jobbigare. Men jag tror att så fort jag blev "officiell" på bloggen och fb men min resa så har det sporrat mig vidare! Jag kan ju inte misslyckas när alla runt omkring mig vet mitt mål. Så det är ett stort tips, dela med er till så många som möjligt! Då blir det svårare att gömma om man faller tillbaka.

Jag har också haft ett enormt stöd av mina närmaste som låtit mig få tid att träna och alltid ha grönt till maten när vi blir bjudna.

Det har gått fort, överraskande fort... men då har jag varit väldigt målmedveten. Chocken av att se vad jag vägde vid start satte djupa spår så jag har helt enkelt haft fokus mestadels. Att lära mina barn bra vanor från start och att kunna leka med dom utan att vara halvdöd efter! Dottern äter mer grönsaker än innan och tjatar om att hon också ska spela fotboll när hon blir stor. Så det känns extra bra!! :)      

• sofran83

Vilda Tiger skrev 2012-08-01 13:32:41 följande:
    Det var snabbt jobbat! Mina 40 kg har tagit drygt två år. Men då har jag stått stilla i nästan 18 månader under den tiden.

Huvudsaken att det går åt rätt håll så får det ta den tid det tar.. asbra jobbat!
    intetnyttpåplusfronten skrev 2012-08-01 13:54:10 följande:
    Wow! Jag ska också ner 50 kg, började i januari och har gått ner ca 26kg hittills. Hade hoppats hinna bli klar på ett år jag med, men vi får se ;) Grymt jobbat iaf!

Grymt jobbat själv! Fortsätt på samma sätt som nu så ska du se att du lyckas med det! :)
Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.