• Göteborgsbruden

Före och efterbilder, viktminskning.

Tänkte att alla ni som gått ner i vikt och vill, skulle kunna dela sina före och efterbilder som inspiration till alla som kämpar där ute  
    Tråden fick hamna i känsliga rummet för jag vet att en del säkert vill vara anonyma.

Skriv gärna starvikt, nuvarande vikt(eller vikt på efterbilden) och vilken metod du använt för att gå ner. 

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-16 11:58
    Man får så klart dela med sig även utan bilder om man vill det också
  • Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.
  • Nikhita

Första bilden är från september 2011,
    andra bilden från mars 2012 (då hade jag gått ner med LCHF feb-maj)
    tredje bilden från juli 2012 (då hade jag slutat med LCHF i maj men börjat jogga istället)

Under hela tiden har jag kört bodypump också sen 1 år tillbaka.

I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Padda

Höll mig borta från allt vad bilder hette under tiden jag inte var nöjd med min kropp. Men 10 kg har jag blivit av med sen jag upptäckte att jag låg på 75 kg till min längd på 169. Har ökat i vikt sen jag blev ihop med sambon. Nu ligger jag runt 65 kg och tänker försöka hålla vikten där. Är jäkligt nöjd med min kropp som den är nu.

• Anonym (LCHF)

Gick ner 21kg på 6 månader med hjälp av LCHF. Sorry för usel kvalité på bilderna!
  • Anonym (LCHF)
    Anonym (LCHF) skrev 2012-08-15 22:42:56 följande:

Gick ner 21kg på 6 månader med hjälp av LCHF. Sorry för usel kvalité på bilderna!
    Oj glömde skriva längd, 165 cm är jag förresten.
  • Jon the papa

Lchf is the shit :) 25 kilo ner på ett år 1½ år, mest ett år kan man väl säga för fuskade till det och svullade i ett halvår med vanlig kolhydratrik dålig kost. Men nu är jag tillbaka på banan, Ska lägga upp för och efterbilder om ett tag. 

Svar på tråden Före och efterbilder, viktminskning.