• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

ÄL + 6 eller 7 .. Mina bröst har även börjat idag att värka och lite smått illamående kan jag ha sån tur att jag plussar på 1 försöket ?? Har isånnafall plussat 3 gr sen juni :)!' men sen börjar resan att behålla det lilla livet !! (hoppas )

• Anonym (Tessan)

ja just ja är ju på ÄL +6 el 7.....skrev 5-6 tidigare men är visst lite yr:) svårt o hålla koll på all ÄL + bim-...Flört..

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-02 16:49:55 följande:
    ÄL + 6 eller 7 .. Mina bröst har även börjat idag att värka och lite smått illamående kan jag ha sån tur att jag plussar på 1 försöket ?? Har isånnafall plussat 3 gr sen juni :)!' men sen börjar resan att behålla det lilla livet !! (hoppas )

Jag tror du är gravid Tessan =)
    Dom säger att de är lättare och bli gravid om man precis varit gravid.
    Lycka till! =)
    Och denna gången kommer de gå vägen, själv går jag in i 7+0 på tisdag nu går tiden väldigt fort tycker jag.   
  • Anonym (Tessan)

Åhh gumman : ja jag hoppas verkligen d:) kommer ta ett på onsdag morgon !! Kan fasiken inte hålla mig :) BIM - 4-5 då :) tar ett digitalt direkt slipper jag ta miste :)

• Anonym (Tessan)

Lajsa : ja nu plussar vi allihopa :) det är dags för det nu .. :)

• Anonym (Tessan)

ÄL + 7 eller 8 .. Idag molande värk till tusan håller i sig , idag mer drag o spänningar i äggstockarna men samt i tjejmagen , flytningarna har blivit mer .. Brösten ömmar o känns större , sen tycker jag att jag är lite yr och illamående men vet inte om det har o höra med att jag är lite sjuk

• Anonym (Försöker igen)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-03 14:25:06 följande:
    ÄL + 7 eller 8 .. Idag molande värk till tusan håller i sig , idag mer drag o spänningar i äggstockarna men samt i tjejmagen , flytningarna har blivit mer .. Brösten ömmar o känns större , sen tycker jag att jag är lite yr och illamående men vet inte om det har o höra med att jag är lite sjuk

Det låter verkligen lovande för dig När jag varit gravid förr så har jag fått mera flytningar som enda tecken - inga molvärk och onda bröst kommer senare också. Än så länge har jag inte mens-ont och jag tror att flytningarna har ökat lite så det känns lite positivt i alla fall, hoppas hoppas
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-03 14:25:06 följande:
    Jag är säker på ett de blir bebis denna gång. :D
    Du har juh alla tecken =)
  • Anonym (Tessan)

Försöker igen; ja jag hoppas på d :) håller tummarna för dig också:) 😃 Gumman; ja allt tyder på d:) men vi får se 😏

Svar på tråden längtar efter + efter missfall