• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

vet att jag är knäpp men idag efter jobbet svängde bilen automatiskt till apoteket:) köpte 2 pack clearblue och ett digitalt,kunde ju inte låta bli o testa och jag tycker mig se ett svagt svagt väldigt svagt plus....vet att det är väldigt tidigt men kunder inte låta bli ÄL + 7-8..troligtvis +7....men visst kan man ana något? vill ha lite fler ögon o visst jag vet att dom är kända för spökstreck:(...så jag ska inte ta ut något i förskott
  • Anonym (Längtan)

Svårt att säga något om ditt test Tessan. Man ser ju något men vad man ser är svårt att säga..
    Har du testat Doc Morris tester någon gång?
    Jag har själv aldrig testat med dom.
    Men har hört mycket positivt om dom och att dom är mycket känsligare än många andra grav test.
    Vet dock inte vart dom finns att köpa....apoteket kanske?

Håller mina tummar stenhårt för dig och alla ni andra med!!{#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Tessan)

längtan: ja det är svårt o se och det är ju så tidigt än:) nej jag har inte testat dom...provar med digitalt om nån dag:)

• Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-03 19:46:18 följande:
    längtan: ja det är svårt o se och det är ju så tidigt än:) nej jag har inte testat dom...provar med digitalt om nån dag:)
    Oki! Hoppas verkligen för er skull.
    Hoppas få ett positivt meddelande då:)
  • Bunny81

Tessan: Tycker mig absolut kunna se ett streck!!! Men själv hade jag inte vågat ta ut nåt i förskott så tidigt! Aja baja, du skulle ju inte testa innan bim ???? Själv är jag på äl+5, bim-9 idag! Har lite samma känsla i magen som sist jag var gravid med molvärk varje dag. Har aldrig några känningar i magen annars, förutom lite dan innan mens. Men vågar verkligen inte ens tänka tanken att jag skulle va gravid! Vet inte hur länge jag väntar med att testa, får se hur länge jag står ut ????????????

• Anonym (nyhär)

Testade tyvärr negativt idag på BIM, dock ännu ingen mens.

• Bunny81

Hmm... Verkar som att mina smilwy-gubbar jag gjorde ovan blev en massa frågetecken? Jaja... Vet ni att det blev nåt fel :)

• Anonym (Tessan)

Bunny; ja jag vet att jag ej skulle testa men någonting tig över styr☺, nej jag vågar inte ta ut något för jag vet att dom testerna visar spök o så , men nu ska jag försöka hålla mig tills på Tors/ fre 😜.. Precis jag brukar heller inte ha sånna här mensvärkar från ÄL till mens utan det kommer kanske dagen innan mens eller på mens dagen .. Känns så tidigt o ha det nu och jag har haft det nu sen ÄL .. Sen nu ikväll brände det till några gången när jag låg i soffan o kolla på film , jätte konstig känsla ? .., nä snart så borde det synas , tar ett digitalt på torsdag :) då är det BIM -4 :) Sen kanske jag har molande värk gör jag nyss haft missfall också , tankarna snurrar :( Nyhär ; va tråkigt , hoppas ni får erat plus nästa månad ! Kram

• Anonym (Tessan)

Testade i morse igen:) o nu syns det bättre på morgon urin :) känner mig så gravid på alla sätt o vis :) .. Visst är det svagt än men det syns bättre än igår !! Morgon urin tog jag på :) Åhh nu börjar mitt hopp tändas ännu mer :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall