• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Försöker igen; mina nu har varit vita och glansiga .. Samt ilningar och stickningar i brösten , sen har jag jävulsk mensvärk och dragningar i äggstockarna

• tippen85
    Lajsa82 skrev 2012-09-04 15:36:00 följande:
    Hur många av er här inne har haft 2 eller flera missfall efter varandra? Dom säger ju att det inte är så vanligt med två missfall efter varandra, men det känns mer som att det är vanligt? Har jag fel?

Jag hade 2missfall innan vår dotter kom till världen. Det var rätt vanligt sa vår BM.. inte förrän 3:dje börjar dom höja på ögonbrynet sa hon och ev börja kolla om det finns någon orsak.

• Anonym (Tessan)

Jonie: ja jag verkar ha lätt o bli gravid:) får hålla alla tummar för mig att det går vägen :) weiiii är så himla glad och vara går hemma o ler o njuter :) ikväll blir det utemat när barnen somnat :)

• 8185

Stoooort grattis Tessan! Så glad för din skull!!! Lycka till nu och njut! Kram

• Bunny81

Yeej!!! Grattis Tessan!!! Gud va roligt!!!!! Hoppas verkligen det går vägen nu!!! Bim-9 idag... Lite molvärk som kommer o går o stickningar i magen. Ska verkligen försöka hålla mig från att testa innan slutet av veckan, men det är svårt!! Särskilt när man har massa test i badrumsskåpet...

• Anonym (Tessan)

Bunny: ja visst är det svårt o testa , :) håller tummarna för dig nu !!

• Anonym (nervös)

Stort Grattis Tessan!!!! Å lycka till =)

Jag behöver att alla håller sina tummar å tår, jag är nu äntligen i v9 (tror jag) och imon ska jag göra ett vul för att se vilken vecka jag är i... Blev gravid direkt efter mf... Efter mitt 2:a mf... Men nu håller jag alla tummar och tår =)
    Så önska mig lycka till å hoppas att allt ser bra ut =)

Lycka till alla med äl och +

• Anonym (Tessan)

Nervös; åhh jag håller dom hårt , uppdatera gärna i morgon , och allt kommer gå så bra så !! Kramar

• Bunny81

Nervös: Håller absolut tummarna för dig imorn!!! Usch, förstår att du är nervös nu!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall