Jonie: Vilken vecka är du i nu? Mår du bra?
Zira: Men då måste du ju va gravid!!!! Vet de alltså vad dina missfall berodde på? Alltså att det inte är pga kromosomfel som fostren inte stannar kvar? Utan är det för att din kropp stöter bort dem?
Nathalie: Varför tänker du att du är gravid om du fått din mens? Har du tagit något mer test?
Gumman1980: Håller verkligen tummarna för dig och alla i denna tråden att allt ska gå vägen med alla graviditeter! Det är vi verkligen värda!
Josefin534: Jag hade ma 10 augusti. En vecka senare hade jag slutat blöda och efter tio dagar (20 augusti) var jag på återbesök och då fanns inget kvar och jag plussade inte längre. 22-26 augusti fick jag rosa blödningar när jag torkade mig på toa. Inte mkt, men slemmigt blod liksom. Trodde det va mens först eftersom kroppen kan bli helt knasig efter ma/mf!! Ringde gyn och de sa att dett va helt normalt! Förmodligen slemhinna sa de på gyn.
Längtan: Gör ett vul! Jag gjorde det i vecka 7 i min första graviditet! Då såg jag ett hjärta slå. Man gör nog inte vanliga ul så tidigt.
Tindran: Usch vad tråkigt!!! Blä för mens!
Nyhär: Precis! Det kan kännas tröstlöst och väntan blir lång... Men försöker msn inte så blir det ju verkligen ingen bebis isf ;) Man får inte ge upp hoppet!
Tessan: Spännande att följa dig mot bim! Hoppas hoppas!!!
För mig kom äl äntligen idag!!! På dag 20 efter ma istället för dag 12 som i vanliga fall. Testade med billiga stickor i går kväll och de gav utslag, men ingen glad gubbe på cb. Blev mys på kvällen iaf! I morse kom glad gubbe på cb. Verkar som att de billiga stickorna var känsligare! Har myst ikväll också. Blir mys imorn med! Hoppas hoppas det tar sig!!! Om bim är som i vanliga fall är det 13 september! Spännande!!!