• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

tack:) håller  tummarna för er all här inne,helt jäkla sjukt kan inte fatta det:)Skrattande

ja jag hoppas det går vägen nu,har mycket symtom nu o idag kommer illamåendet mer och är yrslig...

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 15:25:47 följande:
    tack:) håller  tummarna för er all här inne,helt jäkla sjukt kan inte fatta det:)Skrattande

ja jag hoppas det går vägen nu,har mycket symtom nu o idag kommer illamåendet mer och är yrslig...

wohooo!
    Sa jag juh :D
    Lycka till!... *S*
  • Anonym (Försöker igen)

Grattis Tessan, vad glad jag är för er skull {#emotions_dlg.flower} 

• Anonym (Tessan)

tackSolig.....hoppas ni också får erat + snart!!! ska hålla mina tummar hårt!!

• Lajsa82

Hur många av er här inne har haft 2 eller flera missfall efter varandra? Dom säger ju att det inte är så vanligt med två missfall efter varandra, men det känns mer som att det är vanligt? Har jag fel?

ღLisa och Williamღ
  • Anonym (Tessan)

Jag har haft 2 nu senaste :( ,, hoppas på 3 gången gillt nu :)

• Anonym (Tessan)

Till mig sa dom att det är väl inte så ovanligt .. Att det behöver inte vara fel på oss bara för att vi fått 2 missfall , vi har ju 2 barn tillsammans så visst kan vi göra barn :) o nu 3 gr gravid sen juni :)

• Anonym (Längtan)

Grattis tessan!!!! ♡♡♥♡♡

• Anonym (Försöker igen)

Man kan ju bli smått galen i väntan på bim.....var på toa nyss och hade massa mjölkvita flytningar, annars brukar jag vara snustorr inför mensen så ett litet hopp tändes igen Ni som är gravida - hur har era flytningar varit runt äl+6?? Idag har det även ilat i brösten vilket det inte brukar göra vad jag kommer ihåg......Värken nere i magen kommer och går sen igår men det brukar vara ett tidigt mens-tecken för mig så jag vet då inte.....? 

• jonie

Uuuuiiiiihh!! GRATTIS Tessan!! Fertil som jag vet inte vad, haha Är så glad för din skull!! Den här gången ska det gå bra!!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall