• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 07:54:04 följande:
    Testade i morse igen:) o nu syns det bättre på morgon urin :) känner mig så gravid på alla sätt o vis :) .. Visst är det svagt än men det syns bättre än igår !! Morgon urin tog jag på :) Åhh nu börjar mitt hopp tändas ännu mer :)

Gud så kul =D
    Men de visste jag redan. :D

Åhh nu håller vi tummarna, så blir de väl en maj bebis? =)
  • Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 07:54:04 följande:
    Testade i morse igen:) o nu syns det bättre på morgon urin :) känner mig så gravid på alla sätt o vis :) .. Visst är det svagt än men det syns bättre än igår !! Morgon urin tog jag på :) Åhh nu börjar mitt hopp tändas ännu mer :)

Bild önskas på test :D
  • Anonym (Tessan)

Gumman: yes isånna fall en maj bebis :) runt 20 maj :) är på jobbet nu o har bilden i telen så får lägga upp den när jag kommer hem :) men är tidigt än så det kan ju inte vara stark på en gång men hoppas på starkt plus på sön/ måndag ... Nu sista missfallet vart ju inte plussat nå starkare så hoppas det blir det nu om det är en grav :)

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 09:26:38 följande:
    Gumman: yes isånna fall en maj bebis :) runt 20 maj :) är på jobbet nu o har bilden i telen så får lägga upp den när jag kommer hem :) men är tidigt än så det kan ju inte vara stark på en gång men hoppas på starkt plus på sön/ måndag ... Nu sista missfallet vart ju inte plussat nå starkare så hoppas det blir det nu om det är en grav :)

Ja nu kommer de gå vägen, vi säger hejdå till alla Missfall och så ser vi fram emot en Maj bebis! =)
    gör du så, klart de inte kan vara starkt men på söndag eller måndag är de superstarkt för de har jag bestämt så de så! haha :)
  • Anonym (Försöker igen)

Jag börjar ge upp hoppet för denna gång Har börjat få mens-ont vilket jag inte får när jag är gravid Nu är det bara och vänta på att spottingsen kommer....bläää

• Anonym (Nathalie)

Åhh hoppas du är gravid Tessan! Håller tummarna! Skrattande

Jag skrev ju sist att jag trodde jag var gravid trots jag hade haft mens, men mensen var tyvärr ett tidigt missfall.. Dock så verkar kroppen hämta sig fort, för igår och söndags hade jag en glad gubben på äl testen! Skrattande Håller tummarna för att det blir något denna månad, känner på mig att det är våran tur nu! 

• Anonym (Tessan)

ett mirakel:) jag visst d!!!!!! fan min magkänsla stämmer igen:) fy fan va glad jag är!!!!! BIM -5-6......wwiiiiiiiiiiiiiii
    Nu gäller det o behålla detta lilla frö:)  <3
  • Lajsa82

Grattis Tessan... jag håller mina tummar att det skall gå vägen denna gången...

ღLisa och Williamღ
Svar på tråden längtar efter + efter missfall