• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (nyhär)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-04 14:43:22 följande:

ett mirakel:) jag visst d!!!!!! fan min magkänsla stämmer igen:) fy fan va glad jag är!!!!! BIM -5-6......wwiiiiiiiiiiiiiii
    Nu gäller det o behålla detta lilla frö:)  <3
    Härligt! Grattis grattis!
  • Anonym (Nathalie)

GRATTIS Tessan!! Åh vad roligt! Glad

Håller tummarna för dig idag Nervös! Det kommer gå superbra! Glad

• Anonym (Tessan)

Tog ett till vanligt clearblue i morse o shit va starkt det hade blivit mot för igår , :) kan lägga upp en bild senare :)

• Anonym (nervös)

Hej igen
    Äntligen kan jag andas ut... Det såg bra ut sa läkaren, är i v8-9 å hjärtat slog =) Puuuu!!!!! (själv såg jag ingenting, möjligtvis lite skugga på bilden)
    Första mf var fostret i v8 och andra mf var jag bara i v6... Så det känns skönt nu.... Nästa ul blir i v11, skönt att få dem lite tätare =)

Ja bild vill vi se Tessan!!!
    Lycka till alla ni andra =)

• Anonym (Tessan)

detta tog jag i måndags ÄL +7-8...svagt svagt svagt
  • Anonym (Tessan)

och detta idag ÄL + 9-10....mycket starkare:) hoppas på o få jätte starkt i helgen:)
  • gedansk

Tessan all lyck till och ett stor grattis.

Själv ska jag till gyn i morgon och kolla att allt blev bra efter skrapningen. Mensen hoppas som bara den och jag har mycket ondare en jag brukar.

• Anonym (nervös)
    gedansk skrev 2012-09-05 17:33:55 följande:
    Tessan all lyck till och ett stor grattis.

Själv ska jag till gyn i morgon och kolla att allt blev bra efter skrapningen. Mensen hoppas som bara den och jag har mycket ondare en jag brukar.
    jag håller alla fingrar att allt går bra för dig! lycka till

Tessan helt klart att du är gravid igen =) såååå kul!!!! Grattis {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (nyhär)

Jag testade negativt igen idag BIM +4 och ännu ingen mens Rynkar på näsan

• Anonym (Tessan)

Ny här; hoppas du får ditt + snart !! O självklart alla andra ! Ringde BM i förrgår o hon boka in en tele tid med gyn läkaren så får hon o jag boka in ett Vul om nån vecka:) vill nog vara i 6-7 + 0 , någonting .. Ska ta ett digitalt test igen på måndag / tisdag bara för o se att det går framåt ;) ha en toppen helg

Svar på tråden längtar efter + efter missfall