• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Bunny : jodå det går väl framåt:) Har molande värk hela tiden men det kanske ska vara så? .. Det återstår ju o se:) vill inte testa tidigt denna gång utan ska försöka hålla mig:) om det nu går .. ÄL + 5 i morgon.. Ny här :Håller tummarna att du får ditt fina plus i morgon , :)

• Anonym (Tessan)

ÄL + 5 och i morse hade jag små huggningar i tjejmagen , nu är det molande värk .. Ena bröstet har börjat sticka ,, inbillning kanske..

• gedansk

Jaha, nu är mensen på G, och jag som gick och inbillade mig att kanske denna månad hade det lyckats. Usch det är riktigt deppigt nu och jag har ibland svårt att inte tänka att "nu skulle jag ha varit i v20 och nu skulle......"
    men efter regn kommer sol och jag hoppas på en riktig fin sommardag. Å så är det dax att inköpa Äl stickor till nästa försök

• Anonym (nyhär)

Vågade aldrig testa imorses, så rädd att få negativt och förstöra hela lördagsplanerna. Testar på måndag istället då jag har beräknad BIM. Känns tyvärr nu som mensen kan vara på G eller också är det allt kaffe och te som jag druckit nu på morgonen Obestämd

Det är nog lätt att det blir en del inbillning av symtomen...

Ha en skön helg alla!!!!! Glad

• Bunny81

Nyhär: Känns som att det är en naturlig reaktion att man blir "avundsjuk" på andra som är gravida hit o dit o självklart tänker man ibland att nu skulle man varit i den o den veckan! Har du testat med äl-stickor varje dag fram till bim som kommer nu? När var ditt ma/mf? Håller tummarna för dig! Klokt att vänta till måndag o testa!

Tessan: Man tolkar in alla känningar i kroppen extra mkt nu så klart! Jag har bestämt mig för att inte skena iväg i tankarna o ta ut nån lycka i förskott! Blir jag gravid nu så ska jag "leva som vanligt" tills jag gjort vul i vecka 7. Dvs inga gravidappar, kolla bebissaker osv!

Gedansk: Har mensen kommit än?

• Bunny81

Äl+3 idag förresten. 23 dagar sedan mitt ma startade.

• gedansk

Bunny81: har bara börjat att småblöda, hoppas att det inte blir som förra gången med 5 dagars småblödande och så 4 dagar riktig mens. det verkar om om kroppen är helt i obalans sedan MA. kommer du att vänta en månad innan du startar igen?

• Bunny81

Gedansk: Vi har försökt en gång nu på första äl sedan ma. Får se på bim om det har tagit sig! Hoppas hoppas! När hade du ma?

• Anonym (Tessan)

bunny: nej ska försöka o inte känna något:) men tankarna går ju:) kommer också få göra tidiga VUL om jag nu lyckas behålla lilla livet om det nu skulle vara något...men nu senaste 2 gr så har jag inte kommit längre än 6+3 första gången och sen 5+3 andra gången:(....så visst kommer jag vara rädd o orolig varje dag som går den dag jag plussar

• Anonym (nyhär)

Bunny: testat bara denna månaden med ÄL-test från dag 9 till 19 i cykeln som är ca 30 dagar. Tyckt att jag haft övriga symtom på ÄL som rätt sorts flytningar och ont vid äggstockarna, fr a ena sidan, men inte fått någon glad gubbe. Jag upptäckte MA i juni i v. 11 och tog cytotec på självaste nationaldagen. haft två regelbunda blödningar sedan dess den andra något mindre och med timslånga uppehåll. Fick världens utbrott idag och finne på näsan, är nog mens på gång nu. Min PMS har blivit värre sedan MA, kunde även innan vara rätt jobbig iofs hm...

Till er andra så hoppas jag att ni kan komma på något knep som gör att ni kan släppa oron! Tyvärr har jag inga tips annat än att andas djupt och träna.

Svar på tråden längtar efter + efter missfall