• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Nathalie)

Äl+8 här idag, 11 dagar kvar till bim .. och jag har inte ett enda symptom. Inte ens om jag försöker leta. 

• Anonym (SZ)

Hej!  Får man vara med???
    Jag har haft 2 missfall sedan i februari... Sista nu i augusti. Just nu har jag mens (BM tror det alla fall, då jag blödde redan 2 omgångar sedan 15 augusti. Alltså det är min tredje blödning.) Så nu hoppas jag att vi får börja om och tillverka bebis....

• Lajsa82

vet ni vad tjejer, jag läste på förut om alla mina gravsymtom kunde bero på cystan jag har och blev ganska ledsen att de symtomen stämde om man har en stor cysta, vilket jag har och om man har menssmärtor skall man söka vår och att den kunde trycka mot urinblåsan och orsaka besvär...blev väldigt osäker om jag var tvungen att åka in, men beslöt mig för att åka och köpa ett gravtest så jag kan testa i morgon för att utesluta en graviditet....

men väl på apoteket köpte jag två, lika bra det, kom hem och kunde inte hålla mig...Lägger upp bild snart, döm själva

ღLisa och Williamღ
  • Anonym (Längtan)

Lajsa82 tror du fått dig en hyresgäst Grattis!

• Lajsa82

tusen tack e så glad att tårarna sprutar, den här gången hoppas jag att hyresgästen flyttar ut efter 9 månader och inte efter 7 veckor...

ღLisa och Williamღ
  • Gumman1980

Hej alla!
    Jag har en kompis som plussade igår, hon skulle haft Bim idag och nu skrev hon att jag är i vecka 5+2 hur kan hon vara i 5+2 hon borde väl varit 4+? *Förvirrad*

• jonie
    Gumman1980 skrev 2012-09-12 20:02:14 följande:

Hej alla!
    Jag har en kompis som plussade igår, hon skulle haft Bim idag och nu skrev hon att jag är i vecka 5+2 hur kan hon vara i 5+2 hon borde väl varit 4+? *Förvirrad*

Det beror ju på hur lång menscykel hon har... Är den väldigt lång är hon ju längre gången vid bim
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • Anonym (Längtan)

Hoppas verkligen fröt vill stanna hos er! Ska hålla mina tummar för er!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall