• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Gumman1980
    jonie skrev 2012-09-12 20:14:13 följande:
    Det beror ju på hur lång menscykel hon har... Är den väldigt lång är hon ju längre gången vid bim
    ♥ BF 3 april 2013 ♥

Halloj! Hon har 28 dagar.
  • Anonym (Tessan)

Ååhhh lajsa grattis såg att du kommit till maj tråden:) Gud va härligt ... Kram

• jonie
    Gumman1980 skrev 2012-09-12 20:19:36 följande:

Halloj! Hon har 28 dagar.
    Hm, ja då var det ju skumt Om hon inte hade extremt tidigt ägglossning då kanske.. Eller så har hon helt enkelt räknat fel
    ♥ BF 3 april 2013 ♥
  • Gumman1980
    jonie skrev 2012-09-12 20:23:08 följande:
    Hm, ja då var det ju skumt Om hon inte hade extremt tidigt ägglossning då kanske.. Eller så har hon helt enkelt räknat fel
    ♥ BF 3 april 2013 ♥

Japp hon sa till mig att hon hade ägglossning för 2 veckor sen så de lät fel :) jaja jag tänkte att jag också hade räknat fel men mitt stämmer :D
  • gedansk

Lajsan grattis och all lycka till. härligt med lite + i tråden, håller tummarna att vi blir flera.

• Anonym (nyhär)

Håller med föregående, hoppas plussen smittar av sig Tungan ute

• Lajsa82

sänder över lite hormoner.....förra graviditeten så hade jag typ ont i brösten i 1 dag på 7 veckor, nu har jag haft ont sen i måndags, jag kissade inte lika ofta heller och hade inte mensvärk alls, så jag tro det bådar gott att jag har ont och kissar ofta...

ღLisa och Williamღ
  • Anonym (Nathalie)

Grattis Lajsa! Skrattande Åhh jag håller tummarna för att det går vägen denna gång!

Är på äl+9 idag och är såå sugen på att testa trots att jag inte har ett enda symptom.. Hur tidigt brukar man kunna se något? Att vänta till bim känns ju som evigheter eftersom jag har så lång cykel. 10 dagar kvar..

• Anonym (Tessan)

Natalie: jag plussade på äl.+ 9 :)

• tippen85
    jonie skrev 2012-09-12 20:14:13 följande:
    Det beror ju på hur lång menscykel hon har... Är den väldigt lång är hon ju längre gången vid bim

jag har längre menscykel, ungefär 30-35 dagar och jag är oftast inte lika långt gången som en med 28dagar. Så jag tror att det är tvärt om faktiskt Glad vill inte va nån som tillrättavisar eller lägger mig i, men har läst kommentarerna varje gång jag gått in på denna tråd å tänkt likadant varje gång så ville bara dela me mig. hoppas d e ok!  
Svar på tråden längtar efter + efter missfall