• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • tippen85
    jonie skrev 2012-09-14 07:15:46 följande:
    Jaha! Jag tänkte bara snabbt att set borde vara så men ok

hehe jag förstår!

Och nu när jag läser mitt inlägg..haha... d låter juh som att jag inte gör annat än är gravid Tungan ute 
  • Anonym (Tessan)

weiiii hade inte förväntat mig 3+ än utan förrän nästa v på tis-ons...men fick det idag:) så nu denna grav verkar det gå framåt:) fick gravid 2-3 i tisdags så visst lär ju HCG stiga:) 3 gången gillt:) håller tummarna för er andra i denna tråd:) kramar
  • Anonym (Tessan)

Jonie: japp nu är det färdig testat :) ville bara att det skulle visa 3+ :) så nu är jag nöjd!

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-15 13:06:44 följande:

weiiii hade inte förväntat mig 3+ än utan förrän nästa v på tis-ons...men fick det idag:) så nu denna grav verkar det gå framåt:) fick gravid 2-3 i tisdags så visst lär ju HCG stiga:) 3 gången gillt:) håller tummarna för er andra i denna tråd:) kramar
    Sååå kul =D
  • Gumman1980

Halloj alla!
     fick åka in till sjukhuset idag då jag trodde jag höll på att få Missfall.
    Dom gjorde Vul och hittade en bebis på 8+0 veckor med ett fint tickande hjärta. :)
    De var en cysta som gjorde ont sa dom och den cystan var helt ofarlig. :)

Så nu kan man koppla av igen. :)     

Svar på tråden längtar efter + efter missfall