• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Nathalie)

Heeerregud vilken mensvärk jag har! Har haft det i nästan en vecka redan och mensen ska inte komma förens på lördag! Antar att det inte blev något denna månad heller då... Suck .. Enda positiva med det är väl att jag får dricka vin och äta massa god mat när vi åker utomlands om 3 veckor då.. 

• Anonym (Nathalie)

Tjejer, jag behöver hjälp! Är det bara min hjärna som vill lura mig till att se något supersvagt på detta? Kassa bilder verkligen, men.. BIM+13/14 idag.

• Anonym (Längtan)

Nathalie jag ser oxå något! Så såg mitt test ut 2 eller 4 dagar innan jag testade positivt med ett digitalt! Håller mina tummar stenhårt för er!

• Anonym (Tessan)

ja nathalie: ja ser också något väldigt svagt...ta ett digitalt dom är bäst...har hört fler som plussat på digitalt och stickorna några dagar efter...åhhh håller tummarna!!!!! kram

• Anonym (Nathalie)

Åhhh då inbillade jag mig inte! Skrattande Ska köpa ett digitalt idag, hade bara stickor hemma imorse när jag vaknade kl 5 imorse helt stensäker på att jag var gravid, ville inte vänta då heller Glad 

• Gumman1980
    Anonym (Nathalie) skrev 2012-09-18 08:40:28 följande:
    Åhhh då inbillade jag mig inte! Skrattande Ska köpa ett digitalt idag, hade bara stickor hemma imorse när jag vaknade kl 5 imorse helt stensäker på att jag var gravid, ville inte vänta då heller Glad 

Jag ser också!
    Köp ett digitalt för jag kan nog ge högerhanden på att du är gravid! =)
Svar på tråden längtar efter + efter missfall