• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Grattis!!:) åhh va roligt!! Kram

• Anonym (Nathalie)

Tack fina ni! Glad Är så himla glad nu även om jag också är väldigt orolig för hur det ska gå denna gång.. Håller tummen och försöker tänka positivt iallafall!
    Har liite svårt att fokusera på att plugga till min tenta nu kan jag lova Tungan ute

• Tindran

Stort grattis till alla nyplussade! Lite avis man blir ;)
    Själv så väntar jag in mensen framemot helgen då det inte borde haft möjlighet att tagit sig då jag varit bortrest i nästan två veckor och vi inte kunde mysa förrän på dag 17.  Satsar på plus i oktober :)

• Anonym (SZ)

Här var tydligen den tredje blödningen mens (enligt BM), vilket slutade 3 dagar sedan testar med ÄL tester mest för att se om kroppen sköter sig. Får jättenegativa ältester. Om jag nu skulle ha som vanligt 25 dagar mellan mensen då är det dags att få sträck på stickan imorgon... vilket tvivlar jag på eftersom det inte syns nånting idag... men men...

Grattis till de fina plussen =)  och håller tummarna

• SabinaD

Hej! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag misstänker att jag är gravid. Jag mår illa till och från. Kissar ofta. Mollande värk i magen. Ömma bröst. Vad tror ni? Kan jag vara gravid? Är på BIM -9 så det känns väldigt tidigt. Har en dotter och ett missfall sedan innan.

• Anonym (Längtan)

Det är ju ganska svårt att avgöra om du är gravid. Bästa är ju om du tar ett test. Dom digitala verkar kunna visa ganska tidigt. Har för mig att jonie testade positivt på äl 9 elr 10. Lycka till!!

• jonie

Det stämmer bra Längtan, testade positivt på kvällspink på ÄL+9

Sabina: Det är bara att testa, svårt att spekulera

• 8185

Hej tjejer!
    Det var längesdan jag skrev nu. 
    Igår testa jag negativt äl+9-10, men senare på eftermiddag/kväll började det sticka och ömma i mitt högra bröst. Idag har det eskalerat. Det finns en röst inom mig som säger "du är gravid". Jag hoppas så innerligt. Jag sprang in på apoteket förut och köpte ett CB-digitalt som jag ska testa med i morogn bitti. Jag kommer bli så ledsen och besviken om det visar Iinte gravid. Håll tummarna för mig nu tjejer!
    Kram   

Svar på tråden längtar efter + efter missfall