• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Bunny81

8185: Hur går det för dig? Har mensen kommit?

• Anonym (Tessan)

håller verkligen tummarna för er alla här inne:)

jag är 31 år bor i gästrikland med min sambo och vi har 2 barn som är 7 och 5 ...vart oplanerat gravid i juni men vi välkomnade ett 3 barn men fick missfall i 5+3....hade en mens emellan sen plussade vi igen i juli men återigen vart det missfall i 4+3  fick ägglossning 4 dagar senare än vad jag hade haft och plussade igen slutet på augusti början på september på ÄL + 8-9:) och är nu i 6+0 =V 7:) och nu känns det som om att kommer gå vägen denna gång men jag har inte så många symtom men hoppas allt står rätt till:) ska till BM på måndag samt få komma på ett VUL inom 2 veckor:)

kramar till er allaSolig

• jonie

Jag bor med sambon utanför Eskilstuna, jobbar som lärare och fyller 30 i november. Inga barn sen innan. Blev gravid i juni men det slutade i missfall i vecka 6-7. Blev gravid igen på en gång utan mens emellan och idag är jag i vecka 13 (12+2) Mår jättebra nu och gillar min putmage och längtar massor till rul i slutet av oktober!

• aj 378

Är 23år och sambon 24år, ifrån Värmland.. Försökt få barn i två års tid nästa månad. Två missfall detta året. Ett i v 14, ofostrig graviditet och ett i v 10 pga blödning som kapade tillförseln till fostret. Har skaffat en fertilitetsmonitpr nu och hoppas innerligt på plus innan 2012 är slut!!!

• Anonym (SZ)

Då var jag nog äldst här med mina 38 år =)
    Har tre pojkar från mitt X. 13-11-6 år gamla. Nu kämpar vi med mitt sambo för ett gemensamt bäbis. 1 har gått och fick 2 missfall, v 7 båda ggr-na.

• Bunny81

Vad kul att läsa några rader om alla! Lättare att hålla koll på alla då! Jag bor nära Västkusten förresten! Verkar som att vi är lite spridda över landet här :) Hoppas verkligen att era graviditeter går vägen denna gången Jonie o Tessan! Känner att jag "kommit" över mitt ma ganska bra, men det som är jobbigt är när såna man vet berättar att de är gravida o ska ha bebis i april-maj... Då blir man så påmind om att man själv skulle varit längre gången än dem, gått med mage nu :( Men så är livet! Bara att bita ihop o gå vidare! Hoppas hoppas att man blir gravid igen fort! Blev mys ikväll o sen imorn igen åxå (äl)! Får se om det räcker för att ta sig! Kram!

• jonie

Bunny: Vet vad du menar! Tjejerna jag följde vid första tråden är i vecka 19 nu, vilket jag också skulle ha varit. Hade jag inte blivit gravid igen så fort hade jag nog deppat fortfarande. Lycka till nu, hoppas det tar sig för er!!

• Anonym (SZ)
    jonie skrev 2012-09-23 08:28:25 följande:
    Bunny: Vet vad du menar! Tjejerna jag följde vid första tråden är i vecka 19 nu, vilket jag också skulle ha varit. Hade jag inte blivit gravid igen så fort hade jag nog deppat fortfarande. Lycka till nu, hoppas det tar sig för er!!
    Och jag skulle få barn typ nu om det första stannade kvar... Nästa skulle komma i mars =(
    Men en sak märker man tydligt tiden bara springer iväg... Eller hur... hur kan då vara så långsamt mellan ÄL och BIM??? och sedan till v 12? Fattar inte riktigt, det här med tiden och hur man uppfattar det... Konstigt... Men-men

Just nu har jag nog tappat bort min ÄL efter sista MF-t eller kanske har jag fått längre period inte vet jag... en ny grej att nojja över =(
Svar på tråden längtar efter + efter missfall