• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Längtan)
    8185 Ska hålla tummarna för dig!! lycka till!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Tessan)

Spännande :) kikar in i morgon o hoppas på plus:) jag plussade också med digitalt på ÄL + 9 ;) så gör ett test nu :) tiden går snabbt tycker jag :) var i 3+ något när jag plussade och nu är jag i 6+ 1 = v 7 :) mår kanon än så länge , gyn läkaren ringde idag så jag ska få komma in på Vul inom 2 veckor :) behövde inte ens fråga utan jag förklara om att jag haft 2 missfall på rad och att jag plussat utan mens , det första hon sa då får du ta o komma hit ska vi göra ett vaginalt UL ,, jaha ok va bra sa jag:) Lycka till nu allihop

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-19 23:08:54 följande:
    Spännande :) kikar in i morgon o hoppas på plus:) jag plussade också med digitalt på ÄL + 9 ;) så gör ett test nu :) tiden går snabbt tycker jag :) var i 3+ något när jag plussade och nu är jag i 6+ 1 = v 7 :) mår kanon än så länge , gyn läkaren ringde idag så jag ska få komma in på Vul inom 2 veckor :) behövde inte ens fråga utan jag förklara om att jag haft 2 missfall på rad och att jag plussat utan mens , det första hon sa då får du ta o komma hit ska vi göra ett vaginalt UL ,, jaha ok va bra sa jag:) Lycka till nu allihop

Oj vad tiden går fort =)
    6+1 så kul de går framåt. :)
    Vad kul att du ska få göra Vul :D
    Idag är jag i vecka 8+4 och jag tycker tiden går SAKTA haha.
    Har iaf inskrivning den 3 Okt, *Spännande* :)
  • jonie

Jag tycker också det går snabbt nu Idag går jag in i vecka 13 (12+0)!

• 8185

Och där bröt jag ihop. Inte gravid denna månaden heller :(

• Anonym (Längtan)

8185 det är ju väldigt tidigt än! Ska hålla mina tumma för att mensen din uteblir!!

• 8185

Jag är på äl+11-12. Så det är inte så tidigt :( men det är inte över förrän mensen kommer. När har ni plussat?

• Anonym (Längtan)

Fast det är ju rätt tidigt. Kan ju ta upp mot sex dagar för ägget att fästa. Och HCG stiger ju olika för olika personer! Jag plussade på äl+15. Min kompis plussade 8 dagar efter BIM dagen. Hon är i vecka tolv nu!

• Anonym (Nathalie)

Dum som jag är så tog en ny sticka idag för att se om det hade blivit starkare. Men det var negativt. Inte ens en tillstymmelse till sträck ... Det borde väl ha varit starkare..? Vad innebär detta nu? Kan det vara ett missfall på g? Rynkar på näsan Har ett digitalt som jag hade tänkt spara till mitten av nästa vecka, men nu lär jag ju inte kunna vänta..

Svar på tråden längtar efter + efter missfall