• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Nathalie)

Bim är antingen idag eller imorgon.. Men jag är på äl+17 idag, så det bör ju synas tycker jag.. Speciellt när det har synts tidigare.. 

• 8185

Hoppas att det var fel på testet. Prova imorgon igen. Jag håller tummarna för dig!

• Anonym (Tessan)

håller tummaran för dig!!!! usch hoppas det inte är så....kramar

• Anonym (Nathalie)

Det digitala visade ej gravid nu... Så jag antar att jag hänger kvar i den här tråden minst en månad till då Rynkar på näsan Ingen blödning än dock.. Kul att gå och vänta på det ...

• Gumman1980
    Anonym (Nathalie) skrev 2012-09-21 10:45:52 följande:
    Det digitala visade ej gravid nu... Så jag antar att jag hänger kvar i den här tråden minst en månad till då Rynkar på näsan Ingen blödning än dock.. Kul att gå och vänta på det ...

Jag beklagar Nathalie! :(
    Förmodligen ett tidigt MF :(
    Min kompis råkade också ut för de och ringde barnmorskan då sa hon att man ska aldrig testa förre bim då många får tidiga mf utan att veta om de.
    Men klart man vill testa, jag kunde inte heller vänta första gången. :(
    Kram
  • Anonym (Tessan)

nathalie: så vart det för mig nu sista missfallet men sen plussade jag på en gång igen vid ägglossning

• Anonym (Nathalie)

Jo, ett tidigt missfall var det. Blödningen kom inatt, men än så länge är det ungefär som en vanlig mens förutom att det gör tusen gånger ondare .. Tack för omtanken söta ni! Vi tänker försöka igen så fort vi kan, hoppas på att ägglossningen kommer igång direkt..

Föresten, har någon av er provat eller hört talas om ProgesterAll? Har läst lite om det och är sugen på att prova, men vet inte om jag vågar.  

• Anonym (Försöker igen)

Jag går och väntar på äl som borde komma runt 25-26:e, denna gång är jag glad att jag har sen äl då jag har varit sjuk hela veckan och är fortfarande inte helt frisk . Hoppas på att hinna friskna till så man hinner sexa lite runt äl

Nathalie: Jag har läst om  ProgesterAll här på FL och är sugen på att testa det då jag har bara 10-11 dagar mellan äl och mens. Tydligen kan den hjälpa till att förlänga lutealfasen några dagar  

• Bunny81

Äl igen nu då! Glad gubbe på cb imorse. Har inte hunnit få till det i veckan, så får bli idag och imorn! Hoppas att det tar sig! Kan inte alla som är aktiva här i tråden skriva en liten "uppdatering" om sig själva! Bara lite kort?! Jag kan börja!

Vi ska försöka andra gången nu efter ma 10 augusti! Fick ma i vecka 10, men graviditeten hade avstannat i vecka 7. Jag är 30 år och vi har en son som snart blir två som vi gärna vill ge ett syskon <3

• Bunny81

Nathalie: Usch... Beklagar VERKLIGEN ditt missfall!!! Hoppas att kroppen återhämtar sig fort!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall