• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Försöker igen)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-24 12:58:32 följande:
    Absolut räcker det , jag fick full stegring och myste inte till det den dagen utan dagen efter och vi vart gravid:)

Vad skönt att höra Då finns det hopp kvar
  • Anonym (Nathalie)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-24 12:58:32 följande:
    Absolut räcker det , jag fick full stegring och myste inte till det den dagen utan dagen efter och vi vart gravid:)
    Samma sak för oss! Jag fick glad gubbe på en söndag, men vi hade inte möjlighet att mysa för än på måndag kväll och jag blev gravid ändå! :) 
  • Loppan8604

Hej tjejer!

Tänkte hoppa in här om de e okej! Nygift, 26 år och hoppas på att bli gravid igen!

Fick ett MA för 17 dagar sedan. Ja va i v.10 å de konstaterades i v.8. Har fått en mini blödning igår och å en flr tre dagar sedan. Har stickningar till å från i tjejmagen. Äl-testerna negativa. Någon som varit med om samma? Vill så gärna att de e äl å ännu mer att de blir plus igen på stickan!

• Anonym (Tessan)

hej tjejer:) nu har jag varit med om något fantastiskt!!! jag har fått sett min lilla lilla ostkrok:) med ett tickande hjärta dessutom:)!!!  igår kom det lite lite mörkt blod som en ökad flytning med mörkt rött,ringde in till gyn o fick tid idag kl 09....allt såg fint ut och ingen blödning utan bara nåt litet blodkärl som brustit...och jag fick se min lilla böna med ett hjärta som slog:) jag trodde jag var i 6+3 enligt ägglossningen men var i 6+2 så det stämmer ju :) räknat från min ägglossning:)   åhhh va härligt,Solig..ska tillbaka den 15/10 då är jag i 9+0:)...

• Anonym (Längtan)

I dag har jag och min sambo varit på UL och fick se litet tickande Hjärta och en livlig lite bäbis som hoppade runt!
    Fick med oss en UL bild hem där vår lilla plutt står på huvudet!

Så lyckliga!

• Anonym (Längtan)

Ja det var en häftig upplevelse!

Grattis til ett lyckat ul du med!! Allt kommer gå bra:)

• Gumman1980
    Anonym (Tessan) skrev 2012-09-26 12:25:07 följande:
    hej tjejer:) nu har jag varit med om något fantastiskt!!! jag har fått sett min lilla lilla ostkrok:) med ett tickande hjärta dessutom:)!!!  igår kom det lite lite mörkt blod som en ökad flytning med mörkt rött,ringde in till gyn o fick tid idag kl 09....allt såg fint ut och ingen blödning utan bara nåt litet blodkärl som brustit...och jag fick se min lilla böna med ett hjärta som slog:) jag trodde jag var i 6+3 enligt ägglossningen men var i 6+2 så det stämmer ju :) räknat från min ägglossning:)   åhhh va härligt,Solig..ska tillbaka den 15/10 då är jag i 9+0:)...

Åhh vad kul att du har fått kolla på din "ärta" Idag. :)
    Jag var och fick medcin för mitt illamående och då frågade doktorn om jag ville kolla på bebisen och inte sa jag nej direkt! :)
    Så otroligt mycket händer på 1 vecka fick se "Ärtan" i vecka 8+0 idag enligt ul 9+0 och man kunde se händerna och navelsträngen och gulkroppen eller vad den heter! :)
    De känns som att jag kopplar av mer och mer nu kollar inte på pappret när jag varit på toa och de är positivt. :D
  • Anonym (Tessan)

härligt gumman:) ska få se våran igen i v 9+0 och då vet jag att man ser mycket mer gjorde ett vul då med min dotter o jäklar var det växt till sig då:) sen med pojken gjorde jag i 12+0 och då snurra han runt som en pingisboll:) doktorn kunde knappt mäta:)

• Anonym (SZ)

Här är det nedräkning till BIM... Långsamt...

Förresten fick ett brev från läkaren som konstaterade mitt sista mf och han har erbjudit sig att ta alla prover och göra nåt undersökning på livmoder efter nästa mensen (man få inte vara gravid). =)

Kul med fina UL... grattis till er!Skrattande

Svar på tråden längtar efter + efter missfall