~* Juni Bebisar 2013 *~
Nu ska vi inte tänka massa negativa tankar tjejjer!!
Snart är det jul och vi ska vara glada :)
jag går in i v 16 på juldagen :)
Nu ska vi inte tänka massa negativa tankar tjejjer!!
Snart är det jul och vi ska vara glada :)
jag går in i v 16 på juldagen :)
em77: jag går in i v 16 på juldagen å min sambo tycker d ser ut som jag är i 6 månaden redan :)
min mage är bra mkt större än när ja vänta både första å andra barnet.
Fick en kommentar i en tråd minns inte vilken där d va en som fråga om ja va säker på att d bara är en :)
Men d är jag ju inte... har inte fått nå tid för ul än... Men varken jag lr sambon har tvillingar i släkten så...
Nu har minsting somnat här å älsta sitter å tittar på en film på disney channel, funderar på om jag ska ta å torka av golven nu :)

em77: Oj oj oj vilken chock för dina föräldrar...
Sitter här å googlar munsår... har fått hemska munsår på underläppen som svider sticks mm å gör skitont... blåsor... funderar va d är..Funderar på herpes... men hur får man sånt? Ää jaja... har smort på idomin... å jag har så svårt att låta bli och pillra på allt sånt där :/
Nu sover båda barnen.. Sambon gick till grannen å skull låna en borr å tog mä en öl... å ja vet hur d blir... han blir där i nån timme å dricker lite öl...
skitsamma.. Jag ska ta å torka golven här nu å fixa lite annat :)
hej allihop
v 16 idag. Min jul var sisådär.. De va väl inte så kul å vakna mä spräng huvudvärk som inte gav mä sig å sen va trött som en gris sen... mådde inte riktigt bra på hela dagen igår... värre var d i morse... stupa i säng före 21 igår å vakna 08 i morse... helt igentät i näsan å inge nezeril hemma å huvudet värkte from hell... nu några tim senare känns liiiiite bättre.. men inte helt bra. idag har vi en lugn dag hemma å bara är.. ska äta korv m bröd snart å ikväll blir d lite jansson prinskorv å köttbullar. sen i morgon åker vi på rea å så blir det julmat hos svärmor.
jag fick detta i julklapp: en eldkorg av min sambo att elda i ute, 500 av min pappa, en nittsjö keramik tomte, godis, trisslotter m 150 kr vinst påslakan ljuslykta massa mer..
Barnen ja dom ska vi inte prata om va dom fick... allt möjligt :) dottern fick skridskor å hon sa direkt: mamma när jag kommer hem vill jag åka skridskor :P
å tomten han kom ju som vanligt... men min älsta hon vet hur d ligger till me tomten... hon såg på klädseln som tomten hade under vem d var... plus att han lyfte masken lite för å läsa på en del paket å då avslöja ju allt...
så hon sa till mig: Mamma jag såg att det var gammelfarfar utklädd i en kostym :)
idag blir å ta d lugnt å ladda upp för i morgon. Jag tänkte shoppa mig nåt mamma plagg på rea å så får vi se va ja hittar på. barna fick 500 kr var så d blir även shopping åt dom.. kläder lr nå
Jag är i v 16 nu å har ännu inte fått tid för rul....
Undra hur länge ja lär vänta på d då.. börjar bli otålig :)
Här är en till som köpt första bäbisplagget idag. blev en bamsebody på lindex.
Här är en till som är dunderförkyld, så pass att jag hosta så ja spydde tidigare idag :( Varit på shopping idag, till mig själv blev d endast 3 par trosor och ett par mammabyxor, rea på hm hitta ett par beiga manchester för 150 så hade jag kupong 100 kr så ja betala bara 50 kr :)
blev väl desto mer åt barna, lr ja iaf dottern.. fanns ju typ inget åt min son...
Just ja: handla första bäbis plagget idag.. lägger in bild sen nån dag.
här är en som inte mår nå bra.
Jag är super förkyld ont i kroppen huvudvärk super tät näsa å allmänt blaha..
känns som d satt sig i magen oxå.
lite drygt detta, måste handla mat idag...lär gå upp å försöka äta nåt mm å ringa bm nu
ja vagnar finns d ju hur många som helst... ja skulle behöva en syskonvagn å har kollat på nya emmaljunga donkey.. fast på tok för mkt pengar 7200 :(
Vill gärna ha en emmaljunga fast jag skulle nog gärna vilja ha svängbara framhjul...
å d känns för mkt pengar å köpa nytt.. får kolla på blocket...
har en gammal en nu från 01 som ja köpte innan ja plussa men den är så sliten å nej... ja vill ha nån nyare.. så ska lägga ut den på blocket å se om nån vill köpa den.
skulle vilja ha ny enkelvagn oxå.. gärna emmaljunga där oxå... har brio happy nu... kikar på blocket dagligen :)
sambon tycker jag är knäpp som byter vagn så ofta haha... tur att alla har olika laster lr va man ska säga :)