Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

Nu ska vi inte tänka massa negativa tankar tjejjer!!
    Snart är det jul och vi ska vara glada :)
    jag går in i v 16 på juldagen :) 

• Madelen21

em77: jag går in i v 16 på juldagen å min sambo tycker d ser ut som jag är i 6 månaden redan :)
    min mage är bra mkt större än när ja vänta både första å andra barnet.
    Fick en kommentar i en tråd minns inte vilken där d va en som fråga om ja va säker på att d bara är en :)
    Men d är jag ju inte... har inte fått nå tid för ul än...  Men varken jag lr sambon har tvillingar i släkten så...

Nu har minsting somnat här å älsta sitter å tittar på en film på disney channel, funderar på om jag ska ta å torka av golven nu :)

• Madelen21

em77: Oj oj oj vilken chock för dina föräldrar...
    Sitter här å googlar munsår... har fått hemska munsår på underläppen som svider sticks mm å gör skitont... blåsor... funderar va d är..Funderar på herpes... men hur får man sånt? Ää jaja... har smort på idomin... å jag har så svårt att låta bli och pillra på allt sånt där :/

Nu sover båda barnen.. Sambon gick till grannen å skull låna en borr å tog mä en öl... å ja vet hur d blir... han blir där i nån timme å dricker lite öl... 

skitsamma.. Jag ska ta å torka golven här nu å fixa lite annat :) 

• Madelen21
    God julmorgon allihopa!
    Tänka sig att idag är det självaste julafton :)
    Hoppas att alla får en super duper bra dag.
    Här började morgonen inte nå vidare bra...
    Huvudvärk från helvetet och halsont som fan... Tog 2 panodil å när ja svalt så fick ja hulkningar... faaaan va drygt d är... ush.... Igår spela jag å sambon bingo här men inte vann vi nåt.. 23 stupa jag i säng helt utmattad å slut..
    Vakna såhär tidigt idag...Tänkte lika bra att passa på fixa saker å ting medans barna å sambon sover.
    Ska stryka barnas finkläder mm :)

från lilla mig och min familj till alla andra:

GOD JUL :)

Såg någon prata om krypningar i bena.. Jag har haft så men d va mer  innan v 12... går in i v 16 i morgon.

• Madelen21

hej allihop
    v 16 idag. Min jul var sisådär.. De va väl inte så kul å vakna mä spräng huvudvärk som inte gav mä sig å sen va trött som en gris sen... mådde inte riktigt bra på hela dagen igår... värre var d i morse... stupa i säng före 21 igår å vakna 08 i morse... helt igentät i näsan å inge nezeril hemma å huvudet värkte from hell...  nu några tim senare känns liiiiite bättre.. men inte helt bra. idag har vi en lugn dag hemma å bara är.. ska äta korv m bröd snart å ikväll blir d lite jansson prinskorv å köttbullar. sen i morgon åker vi på rea å så blir det julmat hos svärmor.

jag fick detta i julklapp: en eldkorg av min sambo att elda i ute, 500 av min pappa, en nittsjö keramik tomte, godis, trisslotter m 150 kr vinst påslakan ljuslykta massa mer..

Barnen ja dom ska vi inte prata om va dom fick... allt möjligt :) dottern fick skridskor å hon sa direkt: mamma när jag kommer hem vill jag åka skridskor :P

å tomten han kom ju som vanligt... men min älsta hon vet hur d ligger till me tomten... hon såg på klädseln som tomten hade under vem d var... plus att han lyfte masken lite för å läsa på en del paket å då avslöja ju allt...
    så hon sa till mig: Mamma jag såg att det var gammelfarfar utklädd i en kostym :)

idag blir å ta d lugnt å ladda upp för i morgon. Jag tänkte shoppa mig nåt mamma plagg på rea å så får vi se va ja hittar på. barna fick 500 kr var så d blir även shopping åt dom.. kläder  lr nå 

• Madelen21

Jag är i v 16 nu å har ännu inte fått tid för rul....
    Undra hur länge ja lär vänta på d då.. börjar bli otålig :) 

• Madelen21

Här är en till som är dunderförkyld, så pass att jag hosta så ja spydde tidigare idag :( Varit på shopping idag, till mig själv blev d endast 3 par trosor och ett par mammabyxor, rea på hm hitta ett par beiga manchester för 150 så hade jag kupong 100 kr så ja betala bara 50 kr :)

blev väl desto mer åt barna, lr ja iaf dottern.. fanns ju typ inget åt min son...
    Just ja: handla första bäbis plagget idag.. lägger in bild sen nån dag. 

• Madelen21

här är en  som inte mår nå bra.
    Jag är super förkyld ont i kroppen huvudvärk super tät näsa å allmänt blaha.. 
    känns som d satt sig i magen oxå.
    lite drygt detta, måste handla  mat idag...lär gå upp å försöka äta nåt mm å ringa bm nu

• Madelen21

ja vagnar finns d ju hur många som helst... ja skulle behöva en syskonvagn å har kollat på nya emmaljunga donkey.. fast på tok för mkt pengar 7200 :(

Vill gärna ha en emmaljunga fast jag skulle nog gärna vilja ha svängbara framhjul...

å d känns för mkt pengar å köpa nytt.. får kolla på blocket...
    har en gammal en nu från 01 som ja köpte innan ja plussa men den är så sliten å nej... ja vill ha nån nyare.. så ska lägga ut den på blocket å se om nån vill köpa den.

skulle vilja ha ny enkelvagn oxå.. gärna emmaljunga där oxå... har brio happy nu... kikar på blocket dagligen :)

sambon tycker jag är knäpp som byter vagn så ofta haha... tur att alla har olika laster lr va man ska säga :)         

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~