Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

har just lagt ut min brio happy på blocket.. vill byta till emmaljunga....

hopppas att få den såld lr att nån har en emmaljunga å byta med.

• Madelen21

Baby lei: ok du menar att jag kanske skulle lagt in den i bildtråden istället??
    ja nu har jag inte så välstädat just för stunden då jag har 2 vildingar som gärna river till :)
    Just nu har jag fått foglossning från helsike... gör såå ont.. fick minsann känna på det när jag gick till ica idag...
    Jag la ut den för 3000 å hoppas kunna få det eller en emmaljunga motsvarande årsmodell...
    ja vi får väl se :)

NU ska jag laga köttfärssås... ingen ul kallelse idag heller :( 

• Madelen21

jag la ut den för 3000 är osäker om det är 08 eller 09.. hon jag köpte den av var också lite osäker.. men nåt sånt...
    kanske är mkt för så gammal men ja testar... jag kan även tänka mig byta den mot en emmaljunga citycross eller annan emmaljunga m liggkorg som fästes på chassit... så får se om någon hör av sig :) 

• Madelen21

Baby lei: ok ja de är ja som är snurrig :/
    jag har ju 2 barn som vill grejja överallt... vi bor faktiskt i hus :)
    vi har ljus och öppen planlösning :) 

• Madelen21

Baby lei: vilket datum har du bf?
    har du varit på ul eller fått tid än?
    själv är jag i v 17 (16+2) å har inte ens fått kallelse till ul än..
    hur mår du annars?
    jag har mått skitdåligt och spytt dom första tre månaderna samt varit sjukt trött.. men d släppte typ v 14...
    mår bättre nu men kan bli väldigt trött av å till.. får lätt blodtrycksfall mm..
    å så har ja börjat känna foglossning nu :/

som tur är så är jag hemma me minstingen, vi har vårdnadsbidrag, dvs kommunalt vårdnadsbidrag som innebär att man får 3000 kr i månaden för att ha sitt barn hemma, dvs inte  på dagis... d gäller tills 3 år.. så till hösten ska han börja på dagis är d tänkt .. Jag njuter av detta.. å d passar mig bra... jag har bara timvikarie jobb men har int jobbat på månader för att ja mått så dåligt mm.. trivs å vara hemma....

• Madelen21

louise1983

tack att du tipsa mig om att ringa dit.. hon var så trevlig som svara å sa samma som till dig :)
    skönt att ha en tid att se fram emot :) 

• Madelen21

valborgs: här är det 5 åringen som går mig på nerverna pga trots och att hon hela tiden måste bråka mä lillebror...  håller på ta bort julgardiner mm nu å vet inte hur många ggr jag fått utbrott :(

jag la ut min enkelvagn på blocket idag vill byta till en emmaljunga.... fått svar från en som har en emmaljunga nu.. så har mailat tillbaks å hört om hon vill byta samt var hon bor och om hon kan maila bilder mm ... håller tummarna :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~