Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

åå i morron blir ja ägare till en emmaljunga edge duo combi :)
    bytt min brio med en tjej som har en emmaljunga :) 

• Madelen21

min mamma ringde just hon ska vara barnvakt när vi ska på rutin ultraljud... Nu var d så att hon har möte på jobbet den dagen den tiden och d är obligatoriskt.. så nu lär vi ta me oss barna.. eller hon sa att hon kunde ta mä sig älsta barnet på mötet på jobbet så får vi ta me oss minstingen.. fast står på deras sida att syskon inte bör följa med.. men nu har vi inget val då all annan släkt bor långt borta.. läste om andra som tagit mä sina barn pga samma orsak å sambon fick gå ut m barnet om det blev för jobbigt å stimmigt...  lär väl ringa igen i morgon å höra mig för antar jag...

• Madelen21

Suey: Jag ska byta vagn idag kommer en tjej hit och byter med mig, hon får min brio happy och jag hennes emmaljunga edge duo combi :) Perfekt för ja vill ha emmaljunga :)

• Madelen21

kickilina: jag brukade rulla ihop filtar å ha runt bäbis jag..
    ska få en emmaljunga vagn idag å en skiphop väska :) 

• Madelen21

hej allihopa
    idag blev ja ägare till en emmaljunga edge duo combi m svängbart styre...
    ovanpå allt så har jag fruktansvärd foglossning så ont bak i ländryggen...
    16 januari ska jag på ultraljud, tyvärr så har vi ingen som kan ha barna just då så sambon lär ta barna så får jag gå på ul själv.. men han sa att d inte gjorde nåt, vi får ju iaf bilder med hem.. jaja det är som det är.. ska iaf kolla könet är så sjukt nyfiken.. känner bäbis ganska långt ner nåt som sprattlar till lite då och då :) 

• Madelen21

nån som vet om man kan tvätta en skip hop skötväska i maskin i 40 grader?
    står på nätet att man kan tvätta i maskin men inga grader.... fick mä en skip hop väska då ja bytte vagn idag :) 

• Madelen21

tänkte fråga en fråga
    hur funkar det hos er, får man bilder från rutin ultraljudet gratis?
    Här jag bor så har vi alltid fått det. jag fick 4 m första barnet å 3 me nr 2.
    har läst en del som får betala för det... jag har en kvällsvaken bäbis... sitter här med lite små pickande i magen.. men om jag lägger handen dit så slutar det direkt :/ en busig liten bäbis tror jag minsann :)
    Sitter här med 2 kvällspigga barn som tittar på film å minsting sitter å håller i sin blixten bil han fick i julklapp.. han älskar blixten.. han säger: mamma tingten brum brum ( mamma blixten brum brum ) haha. 

• Madelen21

jag googlade å hitta en tjej från dalarna där ja bor som skrev att här i dalarna får man 4 bilder gratis.

• Madelen21

nää tjejjer nu ger jag upp för idag... sitter här å är så seg så nu blir det godnatt :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~