Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

nån mer än jag som känner sig förstoppade?
    vakna mä ont i magen å toa nödig å satt bra länge innan d kom nåt :(
    Vakna även i natt av att jag kände bäbis :)
    Annars så håller förkylningen i sig..  å jag kännr mig matt! 

• Madelen21

jag sitter å kollar på emmaljunga twin nitro någon som vet hur den är?
    vill gärna ha en emmaljunga mä svängbara framhjul... helst inte en ny då dom kostar skjortan. eller en twin cangaroo.

• Madelen21

inge alkohol här heller... jag har köpt en sån vanlig flaska mä cider från ica utan alkohol ja ni fattar nog va ja menar... till barna har ja köpt en flaska sprattelvatten :)

en fin flaska mä nåt äppeldryck :)

min nyårsmeny blev sabbad då min lokala affär inte hade kallrökt lax :(
    men skitsamma d blir som d blir.. nä nu lär jag skala potatis :) 

• Madelen21

Gomorron allihopa
    Jag gick å la mig 21 mä minsting igår men han va vaken till 23...
    jag somna i samma veva som han dvs 23 tiden... Vakna kvart över 12 å la mig igen efter varit upp å druckit vatten mm...

Nu har jag haft huvudvärk i en vecka... sa det till min mamma och hon tyckte minsann att jag ska ringa min vc.. hon fråga när ja ska till bm nästa gång å d blir ju inte förens ja nån gång efter rutin ul...

ush ja är helt slut :( 

• Madelen21

Här blev de en lugn kväll igår.. ja la mig mä sonen kl 21 men somna 23.. sonen också.. dottern somna runt 22.. sonen sov ju middag kl 17 så d va nog inte konstigt att han va pigg.. vi låg i sängen å kolla på cars 2.. hans favorit.. har bara sett den sisådär 100 gånger :)

Å idag är jag inte nå vidare pigg heller,, trött som bara den å sjukt sugen på gräddbakelser... ååå jag önskar mig mest av allt just nu en god gräddbakelse.. tänk en banan bakelse ååååå :)

hade ja haft allt hemma så hade ja satt igång å bakat direkt... bara för att.. men nu orkar jag inte  å har inga bananer hemma heller... hmm... ää ja har ju cheesecake kvar sen igår :)
    Min minsting har börjat med att slita av sig blöjan hela tiden här.. antar att han börjar känna sig stor nu och vill gå på pottan.. han gick faktiskt dit igår när han fått av sig alla kläder :) när han va 9 mån satt han på potta första gången m resultat sen har han inte viljat å jag har inte skyndat på det heller.. .men han verkar va på väg å bli mogen nu :) något senare än dottern :)

nu ska jag vila å drömma mig bort om mina bakelser som inte finns :( 

• Madelen21

kickilina: ååå va avis ja är på dig som fått kolla på ul.. Ja har inte ens fått kallelsen än å idag är jag i v 17...
    Har nyss ätit en kebabtallrik å d va så gott... annars har ja inte gjort ett dugg idag... legat i sängen av å till hela dagen å bara slappat... är så trött trots 13 timmars sömn i natt. 

• Madelen21

nån som testat kinesiska kalendern här på fl?
    ja testa den mest på kul å den säger att ja ska få en flicka å jag tror på flicka själv också.
    får se på ul sen.. 

• Madelen21

gomorron allihopa
    sitter å försöker få tag i min bm som har telefon tid 30 min mellan 9.30-10....
    hopplöst å komma fram....
    har en del saker att fråga om.. blandannat att ja har haft huvudvärk sen den 23 å gått på maxdos panodil sen dess känns inte bra... vill nog att dom kollar upp bltr och blodvärdet.
    ska passa på å fråga om ul också känner mig irriterad över att inte ha fått nå kallelse än....
    ja menar ja behöver kunna planera me min mamma barnvakt mm.. ska ligga på luren nu.. 

• Madelen21

pratat mä min bm å d va bara å ta panodil sa hon... känns inte så bra å behöva ta maxdos varje dag typ.. men har d inte gett sig till på fredag ska ja ringa igen å få läkartid nästa v... fråga även om min ul tid... har ju inte fått kallelsen än å hon tyckte d va konstigt... men hon sa att om ja inte fått den i slutet på nästa v så ska ja ringa min bm igen å hon får kolla upp det..

åååå jag känner hur det pickar i min mage nu...läst i en bok ja har att bäbis i magen kan få hicka och då känns d som att det pickar i magen :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~