Bianca1 skrev 2013-09-17 21:52:08 följande:
Blev sakta bättre och ökade tio kg i vikt i vecka 19. Är nu i vecka 29 och illamåendet slår tillbaka med full kraft! Har fått medicin igen och varit hemma från jobb. Jobbar oxå i butik! Men vill verkligen inte vara sjukskriven igen! Har sökt hp men det är ju tjurigt med det nu! :(
Jag fick inte hp förra grav trots att vi står länge och mycket ensamma och att det är en del tunga lyft med varor. Känns som att det är lättare att bli sjukskriven då, vilket de tyckte sist då jag påpekade att jag hade mycket förvärkar och foglossning och därför ville ha hp. De på hp tyckte att jag skulle bli sjukskriven och de som beslutar om sjukskrivning tyckte jag skulle få hp. Samma dumma kassa men tydligen olika avdelningar.
Idag är en bra dag för mig iaf för jag fick just ett sms från fk att de skickat ut en utbetalning till mig. Det betyder att jag fick min sjukskrivning beviljad. Trodde verkligen inte att jag skulle få det så jag är sååå glad nu. Fortfarande aptrist att va hemma och må pyton men nu kan jag iaf slappna av och veta att jag kan betala nästa månads räkningar också.