tristania skrev 2014-05-20 18:33:53 följande:
Fick min borderlinediagnos för nån månad sen nu och jag känner endast av svängningarna vid separationer....Har levt med samma man i 10 år- nu ligger vi i skilsmässa och livet är helt jävla kaotiskt! Då är det ändå JAG som valt skilsmässan.....Någon mer som bara känner av detta känsosamma kaos vid en separation?
RÄCKER UPP HANDEN HÖÖÖÖÖGGGGTTTT!!
Sorry att jag skriker så. Men faktum är att jag klarar precis ALLT utom separationer - spelar ingen roll om jag själv inser att förhållandet är dåligt och vill separera.
Klarar inte heller av när någon närstående dör, flyttar långt bort eller liknande. Alla former av separationer är katastrofala för mig.
Senaste året har jag förlorat mitt barn, min man och hans barn (separation), en bra vän och min bästa vän dog i julas. Har haft det värsta h-vetes året någonsin!
Ändå har jag lyckats träffa en ny kärlek, blivit sambo och precis fått ett nytt jobb.
Jag ger aldrig upp - trots alla motgångar. Mina vänner (och min psykolog) säger att dom aldrig träffat någon som har så mycket otur i sitt liv som jag har.