BF januari 2014
Har inte varit aktiv här inne mer än att jag presenterade mig i början.
Idag är vi i v 7+4 med BF 24 januari. I måndags var vi på ett VUL och fick se ett tickande hjärta.
Så skönt! Dock var embryot 1v för litet så det oroar oss en del. Vi har ju gjort IVF och vet precis när
befruktningen skedde, så det känns inte bra alls. 7,6mm i v 7+2.
Men det är bara att fortsätta leva på hoppet att det kommer ett litet småsyskon ändå.
Vi har även beställt en ny vagn nu. En bugaboo donkey duo all black. Vi ville ju även ha den till 12an (fast som mono) så då bestämde vi oss att vi kör på duo direkt. Någon gång ska vi ju ha syskon och förhoppningsvis så går ju allt som det ska nu.
Tjejen mår lite illa och är lite svullen men annars är allt bra. (Vi är ju två tjejer).
Vi ska på inskrivning hos vår BM nästa vecka, och vi har världens bästa barnmorska som vi hade förra graviditeten också. Ville ta med henne hem och alltid ha henne nära! Haha.
Jag skulle inte oroa mig över att den var mindre. De sa till mig att jag kan vara en vecka mindre, men att de kan ändras flera gånger och bestäms mer på rul.
Bra när man gillar sin bm, jag gillar min också. Hon kändes så glad och trevlig :)