BF januari 2014
Haha, kul vad många vi är som har på Onsdag :)
Vi ska ta reda på kön om det går att se så jag hoppas lillen vill visa :)
Haha, kul vad många vi är som har på Onsdag :)
Vi ska ta reda på kön om det går att se så jag hoppas lillen vill visa :)
monsterbullen Skönt att det ser fint ut nu, håller tummarna att det fortsätter så.
syskonlängtan Jag hoppas också jag klickar och lär känna andra mammalediga. Är mitt första så vet inte alls hur det funkar att träffa andra föräldralediga.
Åh jag läntar också till hösten, och vintern. Haha, tror det är första gången jag längtar till vintern.
Värmefuktiga luften är sjukt mycke jobbigare som preggo. Känner mig nästan frossig utan att ha frossa.
Skulle gå och duscha, men råka somna innan och sov i 2 tim istället. Å nu måste jag ha lunch först.
Haha, vad saker tar längre tid nu :)
Popcornplaya, obehagligt. Äter och dricker du ordentligt? Hoppas det bara var en engångsgrej. Annars får du prata med din bm.
Nu har jag varit på rul och det var en fin liten bebis som har allt den ska ha :) både jag och sambon vart lite tårögda. Vi hade tänkt kolla kön, men lillen låg precis så allt utom de gick att se.
Härligt att vi alla såg så fina små bebisar på våra rul. Verkligen underbart att se. Kan titta på bilderna hela tiden :)
Vart föresten flyttad från 7 jan till 10 jan. Tänker bara på att den ligger och gäspar och har sig som den gjorde när vi såg den :)
ang kissandet så gick jag innan vi åkte hemifrån, men sen när jag tänkte gå där så frågade jag först och då sa hon att det brodde på vilken vecka jag var i. Så jag skulle inte gå innan.
Går in i v 20 idag. Tokläntar tills jag kan börja känna de där puffarna. Men de kommer väl snart.
Jag svullnar upp helt, ansiktet och benen och det skulle kag väöja bort om jag kunde. Men så länge lillen mår bra får jag väl ta det