Inlägg från: sunnydays |Visa alla inlägg
  • sunnydays

BF januari 2014

Haha, kul vad många vi är som har på Onsdag :)
    Vi ska ta reda på kön om det går att se så jag hoppas lillen vill visa :)

• sunnydays

monsterbullen Skönt att det ser fint ut nu, håller tummarna att det fortsätter så.

syskonlängtan Jag hoppas också jag klickar och lär känna andra mammalediga. Är mitt första så vet inte alls hur det funkar att träffa andra föräldralediga.

• sunnydays
    syskonlängtan14 skrev 2013-08-11 19:31:36 följande:
    Vi lärde känna varandra på MVC på deras diskussiongrupper. Sen hade vi turen att vi kunde sammanstråla varandra så första träffen var när den minsta var 2 veckor. Sen har ju kyrkan (i alla fall här) babycafé och sånt. Men de känns som de är lättare med första barnet. Jag var aldrig orolig för de då visst jag kände ju två som oxå skulle vara mammalediga bara 1 månad tidigare än mig så de var kanske därför. Denna gången känner jag ingen så  vi är väl i samma sitts i alla fall då. Känns skönt att i alla fall en till känner som jag...
    Jag tror det är ganska vanligt att känna så, särskillt om man inte känner någon annan i närheten som ska ha barn ungefär samtidigt. Vill ju kunna prata med vuxna samtidigt som man är med sin lilla.
    Så har du ju kurkans babycafé och sånt där du bor så du träffar nog flera.
  • sunnydays
    eriksson i dalsland skrev 2013-08-12 10:27:05 följande:
    Har varit på rul nu. Känns så skönt. Har varit orolig inför detta. Det var jag inte alls förra graviditeten. Men allt såg bra ut och så härligt att se att det faktiskt är något inne i magen.
    Åh vad roligt :) Toklängtar till Onsdag då jag har mitt :)
  • sunnydays

Åh jag läntar också till hösten, och vintern. Haha, tror det är första gången jag längtar till vintern.
    Värmefuktiga luften är sjukt mycke jobbigare som preggo. Känner mig nästan frossig utan att ha frossa.

• sunnydays

Skulle gå och duscha, men råka somna innan och sov i 2 tim istället. Å nu måste jag ha lunch först.
    Haha, vad saker tar längre tid nu :)

Popcornplaya, obehagligt. Äter och dricker du ordentligt? Hoppas det bara var en engångsgrej. Annars får du prata med din bm.

• sunnydays

Nu har jag varit på rul och det var en fin liten bebis som har allt den ska ha :) både jag och sambon vart lite tårögda. Vi hade tänkt kolla kön, men lillen låg precis så allt utom de gick att se.

• sunnydays

Härligt att vi alla såg så fina små bebisar på våra rul. Verkligen underbart att se. Kan titta på bilderna hela tiden :)
    Vart föresten flyttad från 7 jan till 10 jan. Tänker bara på att den ligger och gäspar och har sig som den gjorde när vi såg den :)

• sunnydays

ang kissandet så gick jag innan vi åkte hemifrån, men sen när jag tänkte gå där så frågade jag först och då sa hon att det brodde på vilken vecka jag var i. Så jag skulle inte gå innan.

• sunnydays

Går in i v 20 idag. Tokläntar tills jag kan börja känna de där puffarna. Men de kommer väl snart. 
    Jag svullnar upp helt, ansiktet och benen och det skulle kag väöja bort om jag kunde. Men så länge lillen mår bra får jag väl ta det 

Svar på tråden BF januari 2014