Inlägg från: sunnydays |Visa alla inlägg
  • sunnydays

BF januari 2014

Bra att ni skriver om babyskydd. Har kollat massa efter säkerhetstester och så men finns inte alls lika mkt att läsa som om barnvagnar. Helst ska den ju inte vara för klumpig heller. 

• sunnydays
    SB2011 skrev 2013-08-20 11:16:07 följande:
    Vill bara gråta just nu! Orkar fan snart inte mer! Mår så himla dåligt! Har fortfarande nästan ingen ork pga hypermesisen och fogarna gör så ont nu att ja knappt kan gå! Försöker använda kryckor men sonen fäller mig och drar i dom! Han bråkar hela tiden och jag har ingen avlastning när maken jobbar för hela släkten pratar inte med mig för att jag nyligen sa upp kontakten med min mamma då hon behandlar oss barn som skit, men enligt släkten ska man bara aceptera de för vi är "familj"! Så man ska hellre gå och må dåligt än att göra de som är bäst för ens eget välmående! Sonen fyller snart år och ingen tänker uppvakta han om jag inte accepterar och tar tillbaks min mamma! Men jag kan inte de! Jag kan inte ta mer skit! Känner mig ensammare än ensam och har så ont'
    Fy vad jobbigt, sån familj behöver man inte. Jag har själv ingen relation med min mamma och vill inte att min lilla ska ha nåt med henne att göra. Ni får ha ett kalas bara ni, eller kanske nån vän eller makens familj.
  • sunnydays

Jag och sambon var där och köpte ett babyskydd (besafe izigo och isofix bas), ergobaby sele med spädbarnsinlägg, stokke tripp trapp stol med bebis sits och en brio racebil. Så en såndär gratis babybox :)
    Allt på 30% och bara sånt med de märken vi tänkt köpa endå. När vi ställde oss i kön så var det nog över 500 m och sen när vi väl handlat tog kön till kassorna några tim. 
     Haha så är bilen lämnad hos bilaffären som ska fixa lite med den så vi fick ta allt på bussen. Ska åka och hämta hem den idag så blir  nog en sväng in på den barnenshus också, men nu finns det nog inget vi ska köpa kvar.

• sunnydays
    englasmamma86 skrev 2013-08-22 15:37:39 följande:

Tänk på att dem boxarna är gamla så rabatterna i är utgångna.jag behövde inte använda min kod nu 2 grr. Första gången så sa dem dem är gamla så du kan få en,och så sa dem vi får in nya i juli så jag trodde dem var nya nu men nej fick en gammal till och ingen kod behövde jag använda.ska gå in och ändra till babyproffsen så ska jag hämta en där istället som har giltiga koder..jag tackar och tar emot för massa gratis saker iaf .
    Såg inga direkta koder all? Ska det vara på det där från go boken? Då måste man väl köpa nåt som de skickar med endå? . Registrerades inte heller så fick boxen där helt gratis. Så antar att jag kan hämta ut från babyproffsen också. Men det var bara lite bebisnappar, hakklapp och tidning typ. 
  • sunnydays

Nu kom vi hem från en till vända på barnens hus. Hade tänkt köpa kronan duo s men så hittadr vi vanliga duo i en ensam kartong så då passa vi på att köpa den på rea. Betalade ca 4900 för hela vagnen :) så köpte vi såntdär fäste så vi kan ha babyskyddet på vagnen. Och en liten söt ugglespeldosa :)
    Så nu har vi handlat de stora grejerna vi behövde igår och idag :)  

• sunnydays

Jag har en sån, men den gick sönder igår för andra gången. Kedjan jag köpte till är verkligen jättedålig, går av hur lätt som helst.

Josefine02 En sånhär  www.silvermama.se/

• sunnydays
    vilja89 skrev 2013-08-23 13:13:20 följande:
    Var köpte du din? Vad tråkigt :(
    Från silvermamma.se
    Bolan är som den ska, men kedjan som går av jättelätt. Jätte trist.
  • sunnydays

Förlossningen har jag knappt tänkt på, känns så långt bort och svårt att föreställa sig när det är fördta barnet. Men det är ju klart att det kommer :)

• sunnydays

Lite djungel med allt vad man behöver. Ska ta och hitta någon bra shoppinglista och bocka av de vi köpt.

Idag går jag in i v 21 och jag tror jag känt min första riktiga puff (modrerkakan i framvägg). Har varit osäker om jag känt någon gång för det har lika gärna kunnat vara ren inbillning. Men nu imorse var den en tydlig puff en bit under naveln så de måste väl ha varit lillen? 

Svar på tråden BF januari 2014